JellyPages.com

Saturday, December 25, 2010

pencil case...jualan murah

assalamualaikum!
heeeeee..hary neyh aku hepi kott..sebb nye pensel case yang aku uar2 kan dkt korg ntok di jual hmpir siap 90% huhuhu...xpe2, aku akan tnjokkan sedikit sampel yang telah siap sepenuhnye kpde korg sbgi cntoh.



inilah dye pnsel case yang aku mksodkan. diperbuat drpde zip yang berwarna-warni. bukan ni je ade..senanye ade byk lagi aww...ni sbgi cntoh. yang neyh yang besa pnye. hrge yg besa rm15...ta mahal pon. murah je. sgt mudah dignekan sebab byk zip...kalo ta jmpe pnsel korang..leh la bukak zip lagi stu. ha! tu la satu2 nye kelebihan dye.

yang neyh yang selebihnya...ade byk lagi. so, kalo berkenan yang besarnye, bole la tros cntct fb aku keyh? ntok yang kcik lak hrgenye murah berbanding yang besa..rm10 je.


yang ni yang kciknye..sperti yang aku ckp tdyy, hrgenye hnye rm10 lebih murah berbanding yang besa. kelebihannye same je...ade byk zip dan kesemua zip boleh bukak. huhuhu...

tgok..mcm2 warne yang ade. so...kalo na bli scre on9, bole la cntct fb aku aww..ade dkt badge sebelah ni ha. xpon tros call no aku. sape yang dok joh,,aku akan buat pos, tpyy korg kene baya dlu..msok kan dlu dwit dkt akaun bank aku dan lpas aku dpt dwit..aku akan tros postkan brg. jgn wsau, pnsel case neyh xder cacat pon..aku xkn pasarkan memane pnsel case yang aku rse da rosak walau sedikit pon calar semate2 na bgi customer puas aty dengan barangn yang aku jual. so...di mase akan dtg, kalo aku da siap 100% kesemua case, aku akan show kan dkt korg melalui fb dan blog. bole lah korg wat pilihan na warne pnsel case yang mane kan??

*kpde sesiapa yang berminat sila hubungi no berkenaan : 0172764780 (ni no hnye ntok sesape yg berminat..jika ntok tujuan lain tidak akan dilayan sama sekali)



5 comments:

  1. cantik lah..kreatif ya kamu.
    blog juga cantik..tenang x serabut =)

    ReplyDelete
  2. ala cian kwn kita..sian naz..tkpe2 kuat kan smgt..chaiyok2..t mybe diba dah start kje..dpt duit jer terus bli pensel case naz ..oke.. :)

    ReplyDelete
  3. Dlm bape hari bolehbsampai kat rumah ? Ni saya yg call tadi.

    ReplyDelete