JellyPages.com

Wednesday, December 8, 2010

kereta idaman ku

assalamualaikum!
hari neyh aku na citer pasal kereta idaman aku..hehehe..
korang sume mestilah ade kereta idaman...same gak cam aku.ngat korg je ke? hehehe...
well, aku jenis yg ta suke kete2 yg vogue da nmpak agak sporty..aku suke yg comel2..dan nmpk menarik serta gurlish...hehe. da kate gedik..of coz aku suke kereta warne pink...huhuhu

inilah kereta idaman ku sepanjang idop. hehehe...memule aku pggil kereta neyh kerete kodok..yela, korg ta nmpk ke ala-ala kodok neyh...tpyy yg modern..hehe.pas uh aku pggil lady bird..sebb dye bulat cam lady bird. comel an? upe2 nye kereta volkswegen..bru la aku taw. aish!! bute jenama btol la..huhuhu...lawa tak? lawa kan? hihihi...waner pink cair mcm uh lagi comel...xnak lah pekat sgt..aku kan lembut lagi ayu..kne la ta over sgt..kn? kn? hehehe...pasan je aku neyh..

bukan stakat kereta tu je aku ske..ade ag stu kereta yg wat aku gile bile tgok. kire cam fanatik na mampos la..hehehe
ha!! lawa tak? lawa kan? mmg pon..hahaha!!! inilah kereta yg bakal jadi milik aku...huahuahua!! mini cooper!! dari aku lahir aku mmg minat tahap gaban tw ngn kete neyh...wow!! comel dan tersgtlah menarik. kecik dan sgt sesuai org yg kcik cam aku neyh bwk kete comel2 . hahaha!!!!

No comments:

Post a Comment