JellyPages.com

Thursday, December 16, 2010

aktiviti lepas spm..

assalamualaikum!
hmm..ary neyh da 2 kali aku tulis blog. pagi dan petang. yela..pas neyh ta pat ag da na kunjung mengunjungi blog korg..hehehe. laptop akak aku bwk gi kolej dye la. tenet kat umah ta bebaya ag...sperti yg korg sedia maklom. hmmm, bosan la. ag2 bile spm da hbis. bertambah-tambah bosan aww. dulu sebelom spm xdela bosan sgt bab bole bce bku ulangkaji. xkan da lepas spm na bce bku kot? aish!! maleh aku. na bce bku novel...kat umah uh sikit je bku novel..tu pon da 2, 3 kali bce bnde yang sme. na beli..dwit xder. hmmmm...na minx kat mama dwit? err...serbe salah lak. mama pon na gne dwit gak baya bil itu, dan bil ini. jadi, aku dkt umah...dok tgok tv..kemas uma, masak pas uh tido. na lpak? mls la..ape faedahnye. huhuhu..

oke..senanye aku da plan macm2 da ape na wat lepas spm. lagipon aku dpt PLKN lmbt ag. mknenye aku bukan pnggilan pertame la. pggilan kedue.huh!! mls aww na tunggu lme2...aish! ermmm..plan pertame aku :-

1. of coz larh aku mao keje. kalo keje dpt dwit..dpt dwit ta yah susahkan mama na keluar dwit ntok aku. an? an? an? hehhehehe...

2. amek lesen kete. tpyy tatau larh sempat ke tak an dlm mse terdekat neyh. aku mls na lmbt2. kalo leh sumenye na wat dlm stu mse. senang dan menjimatkan mase...

3. na enjoy!! hehehe...gi dating ke, karaoke sepuas aty ke..shopping sakan ke, camping ke..cam2 la. bru gempak. bru idop neyh bermkne. kan? kn? kn?

4. well, impian dri kecik...na melanjutkan pelajaran dkt Universiti. yeah!!! hahaha...itupon kalo ade rezeki. aku bukan pndi sgt ponn...huhuhu. xpe, kolej ade..politeknik ade, so..ade harapan ntok meneruskan kerjaye aku sbgi seorang pereka grafik yang cemerlang. wah3!!

tu je la kott..xde idea larh plak na tulis pnjg2..heheheh...









No comments:

Post a Comment