JellyPages.com

Saturday, December 4, 2010

babai kawan2 form 5 Anggun 2010



hmmm...spm na dkt hbis da. ag bwape paper je...dat mean ta lme ag aku akan ucapkan selamat tinggal dekat rakan2 seperjuangan. hmmmm...na wa cmne an, tkdir seseorg uh kalo da bertemu..pasti akan adenye perpisahan. agpon..belom tntu ag aku ngn kwn2 aku akan bersme selamnye..btol ta?

ha!! mse neyh aku ngat ag..hari guru kat smk kompleks kLia..mmg gempak. cikgu2 sume sporting an? group yg pling bsing dan bngit skali..group kitela. hehehehe...da la dok depang skali, lntak la...yg pnting kitorg enjoy!!
nabila!! kwn dgn dye mmg besh...dye tersgt la chomel tw sebenarnye...korg je tatau betape kiutnye dye. dye ta ske kiorg ckp dye comel dan ayu..knon2 gnas la kan. well, cite2 dye teramat la tggi..na tw? dye na jdi perdana menteri belia dan sukan. chewah!!! aku sndri pon ta pena na jdi pm..ni kan plak dye. huhuhu...xpe, agpon dye mmg minat gle dgn sukan. segale jenis mcm sukan dye tw aww...da ary2 kat umah uh ngadap rancangan sukan je. sukan yg dye pling ske ialah...badminton! championship uh kat skola...xder sorg leyh kalah an dye aww...ha!! jgn men2..hihihihi....ape2 pon, nabila yg kitorg pggil abil mmg kwn pling besh!!
farah! haha..lawak an mke dye mse neyh. korg na tw...dyela the most kiut person aww dkt skola. keding2 cam dye..kuat lary uh. da kurus an? tiup je da melayang...hahaha!!! sori farah..dok ngutuk ngko lak kat blog aku..mentang2 ngko bute IT..hehehe. alah, kali neyh je..pasni xkn dapt da ngutuk ngko ag ada. ntah kan jmpe ntah kan tidak...tgok jdoh la kan. hehehe...well, ckp sal farah neyh...dye cepat sensitif dan bile sensitif dye akan nanges. wsau gak kalo tetibe dye melalak...aish! susah uh na pjok....dan farah neyh berjiwe lembot sgt2.  tpy2..dye garang aww dan sgt tegas orgnye. lembot2 gak...baran farah neyh upenye. huhuhu...tpyy, aku tetap syg ngko farah!!!
izzah youp...wawawa, orgnye sgt menggelikan hati. pndai je wat aku gelak. ngeh ngeh ngeh. yg neyh pon satu..berjiwe lmbot dan sensitif. tpyy dye neyh xderla garang sgt or tegas. dye tetap lmbot...tpy bukn cam farag, nanges. hehehe....izzah neyh bek aww orgnye...wlupon sore dye ala2 kiut gituh, dye nyanyi tetap merdu. hehehe...bukan perli, kenyataan aww izzah. aish!! izzah neyh sgt komited orgnye...bile na dkp spm arytuh...bukn men sungguh dye ulgkaji...jeles gak. aik!! jeles dlm mkne yg baek...bukn jaat aww. aku bek pe...ta cye tnyela kwn2 aku. msti dowg ckp aku tersgtla bek...hahaha!!!

oke2...senanye ade byk ag crite pasal mmbe2 aku yg aku na cite an kat korg sume...bukn perkre burok atau nak mngutok dowg aww...stakat na bg korg tw btape aku syg sgt2 dgn kwn2 aku...sgt gile aww...tpyy, xkn aku na cite kesemuanye, kwn aku bukn takat 5 owg je...da lbeyh da...smpai ta terkire de jari neyh..hehehe. aku ta kesah dye pkwe aku nak men2 kan prasaan aku or what..asalkan kwn2 tetap disisi ku sntiasa. tpyy, biarla kwn uh byk2...amai..jgn la sorg due je...ptot la wjud istilah kwan mkn kwan...atau kwn tikam dari blakang..kite berkawn biarla beribu-ribu...brula terbukak mate kite dan minda kite ntok tgok mcm mne rupe kawan kite dari blakang. jgn mudah meletakkan kepercayaan kite dkt kwn kite..knela aty2 gak dlm memilih kwn. kot silap pilih kawan2...bukn takat gigit jari je...hang ggit la ape2 pon. bru hang sedaq yg kawan hang uh jaat. hehhee...terbukak loghat utara plak...




MY FRIENDS!!!

i will always remember u...syg bgat ngn korg. dgarla lagu yg aku tuju khas ntok korg. tpyy, bukan aku la nyanyi..aku tukang reka lirik je...yg nyanyi..ariel peter pan uh...aku soh dye yg nyanyi...


No comments:

Post a Comment