JellyPages.com

Saturday, December 18, 2010

aku da mcm kanak2...

assalamualaikum!
hmmm..akhirnye, setelah sekian lama berlalu..aku kua gak jenjalan ngn family. alah..stakat kat jaya jusco je..dkt je dgn tempat tggal aku. nek kete..dlm setengah jam sampaila. alarh, tpyy tu sume da memadai dripada aku dok tercangak je kat umah ta wat pape. hehehe...well, cadangan na gi tgok wayang kat j.j mama yang cadangkan. agpon mama na blanje..bru dpt gaji la kot. xpe..da org na blanje..rezeki mane boleh tolak..an? an? huhuhu...alaaa, ti kalo aku keje dpt gaji, bukan blanje mama je tw..siap bwk mama gi haji ag uh. hehehe.. sbgi balasan untok mama yg byk berjasa dan byk berkorban untuk aku dan adik bradik yg len..huhu. pengorbanan ibu tu sgt besa..malah lebih besa pengorbanannye tw...

smpi kat j.j, of coz la tempah tiket wayang dulu. memule dlm kepale otak aku neyh na tgok cite harry potter yang terbaru neyh...


ermm..yang ni kan? wsau gak silap..aku ta bwape ngt arh tjok dye..asalkan ade tulis Harry potter kat skrin suda. hehehe..tpyy tula, kat j.j cni ta kua ag..so, agak kecewe larh skit. hehehee... pas uh, aku gi crik plak cite narnia yang bru2 neyh...

ade mmg ade..tpyy da full..aiseyman!!! rase nyesal lak ta book awl2. hmmm..amai aww ckp cite neyh besh! hmm..kecewe na mampos. na tgok yg len bole..tpy mama ta stuju lak..coz lmbt sgt stat, and lmbt sgt hbis. lgipon kitorg na blek seblom maghrib..well, rezeki da xder ann, na wat cmne.. oke2! cite yang sememangnye pilihan terakhir ialah rapuzel. memule aku cam ta stuju na tgok cite neyh..bab cm cite yang khas ntok bebudak je..segan la aku yang da besa lagi remaja neyh na tgok cite tu an? hehehe..xpela, da xder cite besh. yg len sume cite melayu, mk aku ckp cite mlayu cpt kua kat tv..so bek tunggu je..kan? hehehe...
hehehe...smpi hbis gak aku tgok cite neyh tanpa tidur . besh lah jgak..romantis..hehehe, tgok!! aku mcm knak2 sebb syok hbis ngn cite neyh. hehehe...well, mstila ade nynyi2 an? huhuhu....






No comments:

Post a Comment