JellyPages.com

Monday, December 13, 2010

kenapa perlu mengaibkan orang??

Assalamualaikum!
morning sume!! hehehe...spm da hbis. so...merdeka!!! yeah bebeh! hahaha...tpy  tpy...na kene tggu result la plak. adoiyai. tu sume boleh menensionkan pale otak aww. hmmmm...na wat cmne, kite da wat yang terbaik. so, kputusannye mstilah memuaskan. mintak-mintak lah kan? hehehe....

oke2..knpe aku tulis tjok camtuh? sebbnye..aku pelik dengan sesetengah owner blog. ptotlah adekalenye melayari internet satu perkare yang negatif..ptotnye byk positif sebb kite dpt berhubung dgn org lain, dpt byk pngetahuan, dan mcm2 ag arh. tpyy, sesetengah manusia cam kite yang ade akal neyh...tak tahu na gne kmudahan yang diberikan..xpon saje wat tak tau konon pasal dowg da teror sgt. apesal ekh pangai dowg cmtuh? aku plik arh. btol-btol hairan aww.. hmmm, okelah..kalo stakat na knalkan aje tak kisah lah kan, mybe dowg kawan korg ke, mkwe ke, pkwe ke, adk angkat ke, abg angkat ke...atau cme na ckp yg dye kiut miut terlampau, tak kisah lah kan? aku pon sme gak...hehehe. tpyy, xdela smpi menjatuhkan air mke atau maruah seseorang. maruah kite tuh penting woo. cbe kalo ade lak owg cite brok sal korg..siap tmbh2 ag uh, mmg la korg ckp..lntakla, yg pnting aku ta wat bnde2 cmtuh..tpy maruah korg gak yang diperkotak katikkan. btol x? ade yg caye..dan ade yang ta caye. yang caye uh...dowg akan bercerita dan bercerita sehinggalah tersebar dengan meluas, cam internet gak. yelah..mlot owg kan? asyik bukk je...ade je point na bercerita..bile da xder crite mulela na ngumpat-ngumpat. 

oke2..back to da story, kdg2 uh..sblom aku wat blog neyh..ade gak aku bce blog2 owg..sonok tw bile dowg cite sal hari2 dowg xpon pngalaman, kngn atau pndpt msing2...cmtu bru besh. tpy yang ta beshnye..aku kdg2 trbce gak dowg dok burok2 an someone yang dowg ta ske. siap tnjok2 gmba ag uh. pergh!! sonok mmg la sonok bce an...tpyy ta pkir ke dose aibkan owang? dose memburok-burok an owang. walawey...kat akhirat nnti siap tnjok tayangan box office aww pasal pngai2 korg. jgn men2..ngt kat akhirat xder pnggung wayang. mse tu la..sume owg tw pngai burok korg yg ske mengaibkan orang. kdg2 uh sebb an jantan pon dowg siap ckp betine pelacor, murahan, bohsia tak laku..wow! sgt hebat bukan? sian gak aku tgok mgse owg uh...ntah kan btol ntahkan tidak citer dye. mne la kite tw..wallahualam...pastu kite men caye je an? adoiyai. ntah2 skadar fitnah semate2 sebb dengki dye lawa cam model..aish!! kadg2 uh...cme hal kcik je kot, na disebar-sebarkan kat blog..siap tmbah2 ag. ish ish ish!

yg slaloo jdi mgse majoriti perempuan-perempuan, dan pemangsenye pon ade kalenye perempuan gak. jaranglah lelaki na burokkan perempuan. segelintir kaum lelaki jela yang stakat aku tw..tpyy kalo yang si lelaki burokkan pompuan cam kite neyh..dayus, mmg dayus. menci!! hahaha!! guwau je. oke la..aku cume na bgi pndpt aku je..bukan na wat sesape pon trase..kalo korg da xder cite na diknangkan dkt blog, tulis jela pape yang ta penting..ta kisahlah bosan ke tak, yang pnting jgnla smpi na aibkan owg plak ekh? kite sbgi rakyat 1 Malaysia haruslah menunjukkan sikap yang harmoni, cintakan kedamaian dan keamanan. jgnla kite saling dengki mendengki, busuk aty sesame manusia...ta bek. tu menjerumuskan kite kpde permusuhan. hehehe....btola la ape yang aku ckp neyh. kan? kan? kan? pagi neyh aku semakin bersmgt, so sarapn lom wat ag..sian abg aku, lapar. biar lah dye msk sndri..hahaha!!!

No comments:

Post a Comment