JellyPages.com

Sunday, January 2, 2011

selamat tinggal

assalamualaikum !
ermm...sudah lame aku ta update blog neyh kan? kan? kan? actually ade byk perkare yang aku na ceritakan sepnjg aku ta update blog neyh...tpyy aku ykin, cerita aku akan jadi tunggang terbalik sampai korg ta paam ape yang aku na sampaikan. huhuhu...well, tak yah kott aku na ceritakan. ta penting ponn..hehe. (alarh! selaloo bnde yang ta pnting pon aku selit gak kat blog neyh)

ermmm...oh ye. SELAMAT DATANG 2011 !! hehehe..akhirnye kite da masok tahun baru la dan bermakne kite sume kene bukak buku dan lembaran baru agar hidup kite lebih bermakna. tpyy, jgnla kalo da bukk buku baru..na wat prkre yang merosakkan idop kite lak. so, kenela chill dan berfikiran terbuka serta sentiasa berwaspada dengan keseronokan dunia yang hanye sementare neyh. huhuhu..btol x? jgn la terlalu berasa sgt diri tuh terkongkong sebb, kongkong uh ag bgos senanye drpde kebebasan. musykil kite salah gnekan kebebasan yang diberikan oleh kedue orang tue kite...dan lagi satu, kene la percye dan yakin dengan diri kite mampu untuk melakukan kebaikan di muka bumi ini sebagai bekalan. huhuhu...tetibe ade mood lak aku na berceramah neyh. hehehe..

ermmm..well, ade gak la beberape prkre penting yg aku na habak kat korg. huhuhu..lepas neyh, aku xkn online ntok jgke mse yang agk lme kott. atas sebb2 tertentu...and, aku pon da bergelar balu..hahah!! menggelabah lak, aku bergelar single je. sebb, hubungan aku ta direstui keluarga aku. pon atas sebb2 tertentu. ha!! jgn slh aggp lak..aku ta online sebb clash aww? ni hal len...yang tu hal len. xder kaitan pon..huhuhu. well, sedeyh mmg la sedeyh. da lme kot bermadu kasih..tetibe clash atas sebb keluarga. well, ape yng pentng..keluarga msti diutamakan dulu. so, kalo aku ade jdoh dengan dye..bertemu lah kami. insyaallah..tpyy, aku tetap akn igt kat dye coz dan byk knangn manis yang kami cipta brsme. huhuhu...ermmm, sob sob..

okela..selamat tinggal sume...


No comments:

Post a Comment