JellyPages.com

Sunday, November 28, 2010

kucing ku sygg!

assalamualaikum...

maka dengan hari ini..akan saye menyiarkan beberapa jenis gambar...

heeee...comel ta? comel kan? hehehehe...nmenye kumakuma...senanye, xder motif pon na letak pic neyh. hnye ntok tatapan umum ye? huhuhuh...

ha!! inilah michi. hehehe...aku pggil kucing karpet bab korg tgok la cre dye merehatkan diri dye uh. cam kapet. kalo owg ta pasan..lme da kne pijak an? cian2. ade gak cam penyu..kan? kn? kn? michi neyh mmg ske dan sgt gemar dok cenggituh. sebb, yela..lntai an sjok je...bile dpt labuh an bdn dye cenggituh...mstila sedap dan best kan? kn michi? huhuhuhu
ai!! boboy yg sgt mnje. aish! ta senonoh plak dye wat cmtuh. lpe plak aku na ttop. xpela...binatang an? bukn sebijik pon cam manusia pnye. hehehehe....kelaka an? boboy neyh spesies kucing yg tido cmneyh. ske sgt mengangkangkan kakinye ituh. kdg2, aku ske letak kepale atas perot dye. geli..sebb bulu dye uh..pastu nnti dga larh bnyi perot dye meragam. heeeee..best. tpyy ekor boboy neyh ketot je. ta ckp vitamin...mmg pon, lem, pntang gadoh..lari. ta macho arh cmtuh...heish!!

chomeynyeeee!! cam bantal. na pelok!! tpyy ti dye cakar. ta kott.. michi neyh manje meyh..mne cakar2 org. dye ta garang tpy penakot. dye akan lari kalo nmpk org len atau ade tetamu...port yg pling dye ske, sorok dlm bakul kain uh...kalo boboy dlm plastik. ag la kan? kdg2, kalo da smpi otak mereng aku...aku ikat plastik uh aww..biar ta pat kua. hahaha!!! alarh, tpyy boboy akn lepas gak bab dye an ade kuku yg maha tajam...dikoyak, dicariknye plastik uh...kua larh dye,.. ha!! ape yg pling best ngn kucing aku neyh an?? kdg2 blakng umah ade lipas...pastu dgn ta diundangnye..men msok je dlm umah..aku sng je..amek michi, boboy or achik...hulurkan dowg neyh kat lipas...mmg xkn idop pnye la. nyawa2 ikan pon xder. akn tros lenyap. hehehe..
so, sehinggelah skunk...lipas jarang sekali ye ziarah rumah aku...yela, salam xder..ape xder, msok je. kalo korg, msti bngang an? ish!! da la aku anti lipas...huh!!!

No comments:

Post a Comment