JellyPages.com

Wednesday, November 3, 2010

Hari apresiasi seni...happy!!

Hari apresiasi seni? pelik an? aku pon pelik..mende alah ape la tu an? ish3. tula..ta bkk kamus...upenye hari ntok pendidikan seni visual. keh keh keh...bodohnye aku neyh. huhu. hmmm...well, mcm2 aktivit dan pertandingn yang diadakn bagi mengasah bakat pelajar2 sekolah dalam bidang kesenian...antara pertandingan yang diadakan ialah melukis catan, menghias kek, tulisan calligraphy, menggubah bunga, pakaian tradisional dan mcm2 ag arh. aku pon da ta igt..cam byk sgt je pertandingn. ha! yg pling mnarik..karikato iaitu pelukis2 yg sgt berbakat dtg kat sekolah kite. aku tak tau la spe an sebb aku bknnye tao sgt pon sal karikato neyh..hehehe. kite boleh soh dowg lukis muke kite aww dgn syarat kenela baya. ade yg mhal..dan yg pling murah rm2. dowg lukis, sebijik gile. pergh!! mmg berbakat. geram je aku. smpi melopong mulut aku dek terpegun punye pasal. huhuhu...

okea..aku msok pertandingn catan dan temanye ialah landskap. bermakna kiotrg kenela lukis pemandangn landskap. aku lukis pkok bunge sakura berlatar belakangkan gunung ganang dan salji yg sgt tebal. lawa gak la..tapy tak menang coz ade ag yg lebeyh lawa. agpon aku tersalah tema. hehehe...bukn tersalah, tpyy mse uh mmg da tade idea lgsg aww...aku pakai hentam keromo la..xpela. asalkan dpt sijil an? an? an? aaaa....huhuhu. aku plak org terawal yg hbis melukis...then aku blah je la dari ctu. wat per na lme2 kat sne. aku na gi surau coz dekat cne dak2 yg amek bahagian pakaian tradisional tgah dak make up na melawakan diri msing2 mse tgah wt peragaan nnti. well, mmg tak dinafikan..majoriti pkai bju kebaye berbagai jenis bgi yg pompuan dan dowg sume mmg lawa hbis lah. hehehe...aku yg jdi tukang make up pon nek jeles bile make up an dowg. alar kire cam dalm rancangan tgkap muat la...org ta lawa bole jdi lawa. hehehe...kwn2 aku sume lawa2...huhu..


ha..ni dayang. well, dye tgah dok tggu aku na make up an dye..dayang mne pena make up neyh pon 1st time in her life. hehehe..mse ntok make over dye...

khusyuk bebenar make up an dayang neyh. mke putih melepak cam susu..kne la hati2. salah skit mstila nmpk dgn jelas an? well...korg tgok la hsilnye nnti..huhuhu
kawan aku tgah make up an kawan aku...niesa ngah make up an nadiah. 
ini adalah fadila...ratu cantik skola kite..hehehe...tu dye ngah dok siap an diri dye la sndri. huhu..
mek...nme sbena syahirah..owg kelantan, pggil la mek. huhuhu...dye pon msok gak competition neyh..
konpius ak? konpius an? me and kaka...my twins lah!
farah dengan nabila yg sengal..hehehe
oh...syazani...pon msok gak? ish3...tpyy, dye neyh naib juare aww..ha!! jgn men2..
dye neyh pon msok gak..khairul anuar..pemain bola sepak sekolah...tpyy, x mnang la..haha!!
yg neyh la ratu2 sekola kite...yg kiri uh tmpat ke-3, yg knan tmpat ke-2 dan kat tgah2 uh tmpt champion kite...tgokla btape jelitenye mereke2 ini...huhuhu
the champion and his cinderella...eh chewah!! dye la king of our school..hehehe..itu lak, cinderella dye..wow!! cute kapel an? hehehe
dari kiri : nadiah, iela, mek, shaidatul, dak form 1 ( tatau nme dye) jauhariah, nadia gak, dayang dan umiey
















No comments:

Post a Comment