JellyPages.com

Thursday, November 11, 2010

anugerah kokurikulum badan beruniform (perempuan)


anugerah kokurikulum badan beruniform (perempuan) disandang oleh nurnazura bt aziz..hehehe. fuh!! kebggaan aku . ta pena2 aku dpt anugerah kecemerlangan kokurikulum..mcm ta prcye je. tpyy, mmg ni lah yg aku idam2 kan sejak sekolah rendah lagi. na sgt2 dpt anugerah kokurikulum...aku na jadi cam kakak aku yg 1st uh, dari sekolah rendah sehingge sekolah menengah..,die pasti akan dpt anugerah kokurikulum, olahragawati peringkat sekolah dan daerah, anugerah akademik, anugerah bahas ala parlimen (b.melayu dan b.inggeris), dan anugerah pemidato. wow! byk an? tmak btol..ekeke...tpyy da fakta da ta boleh na tipu2, na wat cmne. da berlmbk sgale mcm jnis piala dan pngat kat umah smpai da tatau na ltak mne...kalo gadai, fuh..kaye aku. hehehe

well...pde mlenye aku ngt an ntok wakil seluruh Kadet remaje skola...dpt hamper, agih2 kan kat dak2 neyh. xpon, sorg stu dpt sjil...aku pkir cmtu arh. mne amek tw sgt sal bnde2 cam neyh...hehehe. tetibe je nme aku kne announce nek atas pentas. hmmm...gliran ntok anugerah kecemerlangan kokurikulum last skali aww, so aku tggu lah dkt tepi dewan cam owg bdoh..mencangkuk, duk bersile, berdiri, duk simpuh balek..nseb bek ta baring, ti owg ckp aku biul. oh yeah!! gliran aku da smpi..aku no 2, bile aku nek je...pengerusi mjlis umumkan nme aku dan senaraikan pncapaian aku dlm bidang kokurikulum...aku dpt sjil dan plague. berkce2 plague uh...wow!! ta sgke..sgguh ta sgke..hehe. kembang dan kempis idong aku..hilang rse gemuruh aku. yg ade..rse happy dan rse sgt2 gembire. ekeke... sehari uh, te benti larh aku dok bebel je. aish!!

balek uh au tnjok dkt mama...mama pon ta sgke, heeeee...jap ag aku na tnjok kat kakak aku yg 1st uh plak, na tnjok dkt abg aku ngn papa. heeeee....

No comments:

Post a Comment