JellyPages.com

Saturday, November 6, 2010

hmmm..bosan la

spnjg cuti deepavali neyh..knpe aku rse mse lmbt sgt berlalu dan sgt membosankan?? knpe ekh? hmmm..aku sndri ta pat na jwb. kdg2 aku pkir..tringin gak aku na ikot dowg2 neyh gi btu cave..sje melawat..mghilangkn kebosanan yg melande. tpyy, kang mereke2 yg ta terlibat salah aggap lak..ngt aku na semayang skali. heish! mne leh cye korg sume neyh.

spm na dkt..ag bwape ary je ag neyh. tpyy mkin na dkt spm..mkin terok pnyakit aku. tatau arh sebb ape. da brmcm cre aku wat ntok smbohkan pnyakit aku yg mkin ketare neyh. mama ngn papa pon da pasan da yg aku mkin kurg ulgkji. slaloonye aku ulgkji dpn dowg..saje na bktikan yg aku ngah ulgkji. tpyy, sjak kblakgn neyh..aku lgsg ta usik bku..apetah lagi na pndg. heish! apesal ntah...na gi jmpe dktor kompem dye ckp pnykit bese je neyh. bole diubati lagi...ish3! aku ykin korg2 sume pasti ade pnykit yg aku tgah hidap skunk neyh. jgn bohong la...pnykit pmls korg uh xkn mmpu korg sorok an?? btol ak? btol an? hehehe...

dgn aku jgn na tipoo..huhuhu...okea..skunk aku mcm da ta tentu hala. ape perlu aku wat neyh ntok mghilangkn bosa!! bce bku? arh!! mls!..on9? tgah on9 arh neyh..tpyy bosan..aku ta popular..xder spe na chat nan aku. hmmm..itu len cite. kalo ade owg na chat pon mnykit an aty je..bek ta yah bls. tetap membosankan..hmm..hehehe~~..ini mmg keje gile. na tw ape aku wat ntok mghilangkn kebosanan yg melanda diriku?

okeyh..1st skali aku cek ape yg fmily aku ngah wat.mama ngah men gme kat laptop..adk aku ngah men ps dye..kemba aku tido, akak aku dating, abg ngn ayh aku keje. aku lak dlm blik sowg2. hehe..aku tron bwh pelan2 tnpe bnyi...aku redah blik akk aku. atas meje cermin dye penoh brg make up. aku knci pintu blik akk aku..so, xkn ade sesape pon yg akn msok blik neyh. mama msti ngt aku ngah ulgkji...an? hehehe..ehem ehem..operation begin...






setengah jam berlalu...

akhirnye..keje aku da selesai. hehe..na tw ape aku wat? well...kalo da nmpk brg make up akk aku atas meje..ape lgi an? lgipon..aku neyh jenis ta leh nmpk brg2 cenggituh..msti na try dan wjib try. well2..hsilnye..mke aku cam datin.kuang kuang kuang...mmg tebal tahap mksima lah. sje je..slaloonye asyik make up npis je kalo kua gi jenjalan..ape slh nye na make up mcm artis. sumpa...mmg burok. dats y lah aku ta snap pic..kalo lawa..da lme aku tnjok2 kat korg btape lawanye aku cam puteri. ekekeke!!! arh..mggelabah je...well, aku da boleh berpuas aty sebb dpt ilangkn kbosanan dlm setengah jam. hehehe...pas uh..cpt2 aku lap mke aku bg nmpk innocent. yelah..ti kntoi lak aku berangan. aish!! segan doh. cpt2!! ti akk lek..ngamok dye kang...

No comments:

Post a Comment