JellyPages.com

Sunday, November 21, 2010

melaka marii!!

assalamualaikum!

ha!! sempena raya aidil adha neyh..aku na ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kpde sume umat islam di dunia. aku menyusun 10 jari memohon ribuan ampun da maaf kalo ade terkasar bhase atau terbuat korg2 sume saket aty. ekh2?? maafkan aku aww...tiap mnusia tidak lepas dari membuat kesilapan, jadi mohon tunjuk ajar okeyh?? agpon..aku na spm, tlonglah berkati aku..hihihi...

rye ary tuh korg pegi mne? balek kg? mstila an? aku..na balek kg mner? nenek ngn atuk kedua belah da mninggal...umah dowg lak da ade pnyewe baru, xkn na dok tepi jalan kott. haish! so..aku nan fmly bercdang na raye dkt melake!! yey! haha...bukn 1st time pon kitorg gi sne...da brape kali da. byk kali gak la, dari aku skola renda ag smpi la na hbis skola mnengah...setaon brape kali lak gi mlake. well, mlake tmpt melncong atau bercuti yg pling besh. byk shopping kompleks smpi tatau na pegi kat mne. mahkote parade, dataran pahlawan, jusco yg terbesar, melaka central, mcm2 ag lah kat sne. juling gak bjik mate aku tgok melake neyh. huhuhu...tu korg ta pegi lagi dkt bndar melake. ag la...ta ckup kaki korg na brjalan.

well, kitorg rye kat sne la...alah, rye kite2 je. aku nan fmily aku je...tempah hotel Everly stu blik yg muat stu fmily, pagi tu smayg rye. bli je la lemang, nsi impit, ngn rendang kat tepi2 jalan. byk pe dowg jual. huhuhu...lepas uh...shopping. yey!! mmg sakan aku shopping, mcm2 yg aku beli, dari atas smpi lah kebwh. selendang wane purple, bju tshrt lengan panjang kaler biru, tali pnggang waner putih, suar slack skinny wane itam, beg tgn waner putih...huhuh. ksot je ta beli. dwit ta ckop lak. pastu beli ag brg make up...heheheh. shopaholic btolla aku neyh an? pntang ade je dwit dkt tgn...mcm2 yg aku beli an. ekh2!! ta lpe gak..aku beli dompet bru ntok pelangi aku...waner cokelat. nseb bek dye ske..huhuhu. pndai gak an aku plih. ekeke... alah..brgn lelaki bukn susah pon..senang je. pompuan ye susah...cerewet skit. yela..na perfect je. aku la tu. heeeeeeee...

oke2..pas hbis shopping lek otel lah...pergh!! mmg penat thap gban. blek je aku tros tuka bju pas uh zzzzzzz.. lme gak la aku tido. penatnye pasal..dah msok mghrib bru aku bgon, tu pon mama yg kjot an. kalo ta..smpi ke esok pgi aku tido ta bgon2. ish3. mlm tu mkn kat lua..pas uh jalan2 tgok melake pde wktu mlm. nseb bek la papa da pro dgn melake..so papa jdi pemandu pelancong kitorg lah. huhuhu...cntik..mmg cantik. bnyi ombak pukul pntai...nyaman je tw. angin pantai...dingin sgt. mmg btolla ckp owg, kalo ade mslh je...gi la brcti dkt pntai...mslh akn hilang dan korg akn rse tenang. huhuhuhu....pas tu blek otel..tido..

pkol 6 bgon smayg suboh siap2 na gi sarapan. papa bwk kitorg sarapn dkt luar...dkt mne ntah. aku pon ta pena pegi..tpyy yg pnting mseh ag dkt mlake. dun worry ya? aku stakt mkn oti cnai ksong je. pagi2 cmneyh...mne larat na melantak byk2..bile da tgahri bru la ade feeling na mkn mcm2. huhu..pa mkn lek otel..mama dgn adk aku ta knyg2 ag...sarapan ag dkt otel. aku nan kakak lek blik coz na pek2 brg. ary neyh na blek la. xkn na dok tros dkt cni an? meh cni dwit...then aku tman kakak ngn adk gi mndi kolam. aku mls la na mandi kolam...sejuuuuukkk...ish! da la kat dlm blik otel da cam peti ais..na mandi ag kolam yg cm kutub utara...mao ta beku? na amek spm cmne? ish3....smbil tgok dowg neyh mandi sakan wat acara kuak lentang dowg...smpta gak aku usha2 mamat2 neyh. hehehe.alorh, skali skale...bukn slaloo pon kan? da tu..mat2 saleh kat sni sume cam model2. aish! tergugat iman...hihihihi..

ape2 hal pon..pas mandi..siap2, msok an brg dlm kete da balek!!! fuh...home sweet home. pape hal pon..umah kite la tmpt bercuti pling besh!!!

1 comment: