JellyPages.com

Thursday, November 25, 2010

babai SMK Kompleks KLIA


inilah dye gamba sekolah kesygn dan yg pling byk mencipta kenangn pahit da mnis. huhuhu...well, mmg aku mngaku yg sekolah ni is da best larh dari sekolah lme aku. heeee..sebb pe sebb kwn2 kat cni sume stu kepale dgn aku n diowg trlalu sporting sgt2. mcm adk bradek...aku pinda skola sni mse form 3 awal taon 2008. na tw dak? dowg2 sume neyh pkir aku dak form 1 coz kcik sgt..and aku pkir lak dowg2 sume neyh form 5. dkt 2, 3 kali gak aku pusing2 satu bgunan skolah kLia uh na crik klas 3 rsional..padahal kt dpn bjik mate je. aish!! kalo dkt skola lme aku..sume bdn saiz aku je...ta la cam dowg neyh, cam bpak owg. hehehehe....btol, aku ta tipoo. xder pekdah ponn. tpyy, dowg mmg sporting hbess...mggu prtme aku msok skola cni, wat aku skedd prot coz glak byk sgt. hehehe...

cikgu2 kat skola neyh pon ape kurg nye..sporting dan sgt sekepale dgn murid2 dye. garang...garang gak, mcm hrimau pon ade, tpyy yela da tugas seorg guru an and sikap dowg..tpyy bab yg ta melibatkan skola...mmg best aww. hehehehe..


Pengetua cemerlang pengetua SMK Kompleks kLia...Tn. Hj. Md. Fiah b. Md Jamin. spnjg aku berskolah dari drjh 1 smpilah form 5...dis is pengetua yg pling da best aku pena jmpe. bukn pngetue len ta best...tpyy pengetue neyh pling best. hehehe...klaka pon ade. aish! well, sejak pengetue neyh msok...smk kompleks kLia byk msok memne prtndingn yg ta pena msok...cam tarian rampai ngn nyanyian solo. pastu, aktiviti yg diadakan pon sgt2 best tw...mmg bwa perubahan yg besa kat dlm skola neyh. ptot la pengetua md. fiah di anugerakan gelaran pengetua cemerlang..kn3? 

tpyy na wat cmne, aku kt sni pon ag bwape ary je ag. paper bm, bi, sejarah ngn tasawwur dan settle..paper math, science, agme, prdgngn ngn seni je lom ag. next week and next week ag stu..tamat la hbungn aku dgn smk kompleks klia and aku akan dpt gelaran aku...bekas pelajar smk kompleks kLia. hehehe...da besar aku rupenye. aku ngt an kcik ag...mmg la pde dasarnye aku kcik, tpyy umur aku mkin mningkat dewasa. aku ykin dan sgt pasti, korg xkn caye aku akn hbes skola dan akan ke alam U..insyaallah, sebbnye bntok tboh bdan aku yg cam form 1. even dak form 1 pon ade yg lebeyh tggi dan sme tggi je dgn aku...hehehe..

okeyh..pape hal pon...aku na ucpkan slamat tggal dkt SMK Kompleks KLIA...and thnk you very much coz knalkan aku dgn erti dunie dan pershbtn yg sebenar keyh...love you all...

No comments:

Post a Comment