JellyPages.com

Saturday, November 27, 2010

fesyen2 ntok gadis2 muslimah

assalamualaikum..

ha!! skang neyh...da bermcm2 jenis fesyen ntok wanita2 muslimah lagi solehah ni kan? tulah..spe kate wnita yg brtdong ta pat na berfesyen? elloo!! wanita yg bertdong lah lebeyh bergye dan sgt vogue dan juge manis aww kalo fesyen. leyh pkai bju 2 3 lpis smate2 na ttop aurat dan meghindarkan maksiat. tol ta? da dpt gnjaran pahale dari yang maha berkuasa. lepastu..dgn gaye tdong dan selendang yg boleh dipakai dgn bermcm2 gaye. itulah dye keistimewaannye..

neyh!! aku ade terjmpe fesyen yg agak simple tpyy trendy ntok korg2 dan aku yg berjiwe remaje neyh. aku amek kat facebook princess amende ntah. ta igt arh...tpyy, lawa2 tw. korg msti suke...sebb aku pon ske. korg kne ske tw? tw? hehehehe...

sweet ta dress separe lutot neyh? ha!! korg leyh pakai nan bju inner...wrne ekot ske korg la..putih or itam, and pkai nan suar jean tight atau slack atau suar yg getah uh. ntah ape menatangnye..aku pon tatau. then..pakai la selendang atau tudng cam ekin ataupun ekot ske korg la na pki cmne2 pon..asalkan kne dgn gye dan pling penting, aurat tertutup. 
alarh aii...chomeynye minah uh. hihihi...dress neyh cantek an?? heeee
ayayaii...sweet dan manis. aish!! nak bju tu...na jugak!!!!!
ni ag sweet...alahai..kalo aku kaye na kaye..hehehe...aku na beli sume2 nye...
wah!! idea bru dtg..slaen leh pakai nan ksot tggi or kasut sniker atau ksot skolah korg, leh gak an pkai na boot pnjg cm tu? hehehe...ta bole blah! mmg lawa!!
yg neyh na gi dinner bole la...mmg cun dan nmpk gayenye agak feminin an? bole la tu..asyik na nmpk chomel je..skali skale nmpk agak elegen, ape slh nye kan? huhuhu..knela cbe mcm2 gye. belum cbe..belum tw..

ni pon oke gakk...pkai skirt pndek uh then pkai nan suar getah yg ketat semcm..then boot..xpon pkai na suar jean pastu ksot..ksot ape2 lah...tggi rendah...ekot ske aty..huhuh

bju neyh suai pkai kalo na gi jalan2 kat shopping kompleks or dating nan pkwe msing2. heeeee

hehehe..agak trendy an? lawa ta? i like itt..
mummy!!! shomel nyeeee!!! nak bju tu..nk2!!
ini best!! kalo na gi kuliah an atau 2syen atau kelas dan yg sewaktu dgnnye..leh pkai pnye simple mcm neyh an? an? an? kn senang. suar jean...pastu tshirt lbuh kt dlm then pkai nan tshrt pndekk kat lua. 
wow!! vogue gituh!! hehehe...gaye yg sgt sesuai ntok korg2 sume. ske ta? ta ske? ske jgak ekh? hehehe
yg neyh pon nmpk simple an? ta yah na gye sakan sgt..nmpk sarat pulak. hehehe

wow! jeket tu da lme aku na...tpy sehingge la skunk aku ta pat pakai coz ta sesuai dgn bntok bdan aku yg terlalu kurus neyh. aku da pena cbe..mak aih..cam mkcik rock. aish!! nmpk benar burok nye an? na wat cmne..tpyy gye cmni la yg aku tgok agak popular dikalangna korg2 neyh. hehehe...tgok owg pkai jeles je. xpe2...aku dlm proses mnggmok an bdan...ti bile da agak berisi..hehehe...

oke2..senanye ade byk ag fsyen2 yg aku na kongsi bersme dgn korg2 sume. jgn la ckp aku neyh old fsyen ekh? korg2 sume da tw gye neyh...tgok2 aku ktggalan zaman. alah!! sje je..aku da lme tw la. aish!! huhuhu...aku suke kan gye yg sgt simple dan ta nmpk terlalu sarat dek mate. yela..kdg2, da mcm pkok krismas da aku tgok aww...pergh!! bukan ape..sian, hehehe. jaat an? anyway...tu je la kott. make up? jgn tnye aku ekh? aku tw pkai bdak...celak, blusher nan lipstik. na shading2 ngn amende sume tu aku ta reti. ha!!! aku tw spe yg pakar dan pro dalm make up neyh. 

ha!! ni la si jelita yg aku mksod an? akak love bunga querida. cntik ta? cntik an? gmbar dye pon da mennjukkan yg akk neyh mmg pro dlm make up. dye ade you tube cre2 na make up dgn btol tnpe sikit pon kesan comot. terer ta? hehehe...aku da tgok da kesemua video dye..tpy ta try ag arh..yela, mne ade brg2 cmtu ag kat umah aku neyh. ta mmpu na beli..agpon mama ckp aku dak kcik ag? mmg la kcik berdasrkan saiz bdan...tpy da dewase tw. xpela..ckp mama sume btol coz sume owg ta cye aku na hbes skola. biarlah..kcik itu comel. an? an? an? ekekeke....




No comments:

Post a Comment