JellyPages.com

Saturday, November 24, 2012

bosan to the max

Assalamualaikum!
Hai semua. selamat malam pade yang dah pun tidur dan pastinye korang semua tengah dibuai mimpi lena dan mengasyikkan. heeeee!! well well..aku x pat tido. lam kepala otak ni sibuk pkir nak buat assignment, tpi kalau kt rumah...assignment mmg haram arh nak sentuh sebb aku pon tatau. balik rumah je...msti xde idea nk buat ape. yela...dok kt rumah, nak rehat..santai2 ngn family, ngn mama, tgok tv, masak, kemas rumah sume. cmne aku nak siapkan assignment aku ? sebab tu selalunye aku malas nak balik rumah...tpi bile pkir mama dkt rumah msti rindu kan? mama tu, mane tahan rindu. aku taw lah mama. kang bile aku ckp...mggu ni tak balik...slow je suara mama. hekhekhek. tu yg tiap2 mggu aku balik. jarang2 aku tak balik rumah...mcm, mggu ni aku balik..mggu depan aku tak balik. mcm tu lah. rare kan? hehehe

aku tatau nak post pasal ape kali ni sebb aku tgah bosan to the max. haish. donno what to do. siyes! k arh...nk tgok movie. booii

No comments:

Post a Comment