JellyPages.com

Thursday, November 22, 2012

Pakcik sayang

I LOVE YOU SO MUCH :)

pkcik botak ag and kami lgsg ta knal even satu kelas >_< (ni gmba dari kamera pkcik. amek sesenyap :P)

heeeeeeee >_< tak sgke kami couple (ammar : hijau. aku : tdung putih bju hitam). still lgsg ta knal mase nih. knal name je tpi ta tego lgsg :P

dan tibe2, second sem kami group sesame dan aku leader group. amek dye as team member sebab aku dah xde sape nak pilih join group, tgok2 dye tgah dok sesorg..tnye dye and dye ckp dye ksong ag. soo...ajak jelah dye join group. dan saat itulah perkenalan kami bermula. :) dan masing2 tengah single ag. due-due baru putus cinta >_<

hehehe..pkcik tgah try nak ngorat, tpi mase nih aku ta ade ape2 perasaan pon dkt dye..yelah, sebab baru je putus kan..kecewe tuh ade ag...sooo, ngt xnk caye kt sesape dah and ngt nak single je dlu. heeeeeee. mase ni pon dok sebelah dye sebb kene buli..kene pakse. dok jelah...kate kawan kan. hehehe

tpi..makin lame, care dye layan tak same cam laki lain layan. mksod aku...care dye flirt aku. tak jiwang sgt. gile caring arh! mcm abg ngn adik pon ade. tpi tu still ta dpt tackle hati ag.ceeeehhh! yg terbuat aku terjatuh hati aku nih kat dye sebb mase tu aku bengang dgn dye. bengang gegile...pasal ape ntah, aku pon ta igt. then esok nye aku mls dah nak layan dye..dah mls sgt2. tapi balik kelas tu aku nk nak chau je...tpi dye tahan aku and ajak aku jmpe dpn kelas, aku pon..urmmm, yelah..gi jelah. jmpe depan kelas...dye pndg tepat mate aku and the he say sorry. aku jadi mcm tak keruan lah gile!! dup dap dup dap je...pesal ntah. aku angguk pastu aku blah tros. 

sejak dari tu, aku hari2 denga lagu "Permaisuri" - Data, dye penah nyanyi lagu tu bile karoke sebb aku pkse dye nyanyi. merdunye smpi aku terdiam. sedap sgt suara dye nyanyi. heeeeeeee...smpi lah satu malam tuh,  2.7.2012. buat pertama kalinye kami berbalas msj ntok satu hari tuh, dari pgi smpi mlm..sebb aku dah mle syok kt dye. dan malam tuh la kami couple >_<

sayang pakcik !!



No comments:

Post a Comment