JellyPages.com

Thursday, November 15, 2012

hasil keje :)

Assalamualaikum :)
Hi!! saje je nak update blog tetengah malam nih. eh...dah pkol 1.48 pagi...soooo, bukan tengah malam lah kan. tpi awal pagi. hehehehe. skrg nih tengah skype ngn pakcik sayang. hari2 dok skype...tpi bukan buat ape pong, pakcik dok main game..aku lak dok layan twitter, FB, youtube ngn cybertracker. cybertracker tuh ialah laman web ntok men-download movie2 terbaru yang hanye boleh layari dkt MMU sahaja. diULANGI, hanye boleh DILAYARI di MMU Cyberjaya. hehehhe. batak pulak kan? gile berlagak lak aku nih =_=" haish. 

dlm mggu nih...dah lame tak tidur normal. mksod aku...dah lame tak tido ikot mase betol..gara2 assignment shit. yap...baru 4th week sem, tpi assignment dah berlambak gile nenek dye. pstu bgi assignment berdas-das. aku tak paham otak lecturer nih. subjek bukan satu...tpi 6 subjek. lpas tu semua artwork, and majoriti ade paper. dlu mase foundation 6 subjek...4 artwork tpi 2 paper je. mcm heaven gak arh. tpi skrg tatau nak describe cmne. yelah...era degree kan? kene lah terima seadanya. aku ngt an degree nih subjek sikit lah kan...cam 2,3 subjek je. boleh gaklah juling mate gi tgok wayang 3 kali sehari. tpi x..tu sume mimpi indah di siang dan malam hari yang x mungkin jadi kenyataan. haish...so skang tengah berlawan dengan penat dan mengantuk nak siapkan assignment punye pasal. soooo...mate aku yang dah sedia elok, akan jadi panda tidak lame sahaja lagi. insyaallah...bukan nak sgt mate jadi panda, tpi ianya AKAN jadi. adoiyai !

smlm baru siapkan satu assignment...ouh ye! satu ag, even tho gile banyak assignment diberi..tpi syokk! hehehe...sebb gune software adobe kan. hekhekhek. nak tgok hasil keje aku yang ta seberapa nih? sat sat...aku tnjokkan. 


haaa!! okay ta? hehehe...xdela cantik mane. at least aku dpt gak lah siapkan. tu pon amek mase 2 hari sebb aku slow learner. kene paham btol2 cmne nak buat...baru okay. soooo...skang nih tgah buat animation pulak. gune flash...snang jelah sebab mase foundation dah belaja dah. nnti kalau dah siap aku upload ag. heeeeeeeeeee

No comments:

Post a Comment