JellyPages.com

Saturday, December 1, 2012

i want it

assalamualaikum.
hey there. dah malam dah pun adui. tpi mate ni still ta dpt tidoq. sebb ptg tadi dah tido dengan nyenyaknye. heeeeeeeeeeee. yela..demam kan. satu bende pon ta larat nak buat, jadi tido jelah. lagipon mama tade kat rumah pon sehari suntuk sebb mama g berniage dekat puchong sempena tabung tangisan gaza? cmtu lah...aku pon ta igt. hehehe..sebb aku ta pegi sebab aku demam. soooo kat rumah aku ditemani oleh manje. nasib baik manje baik teman gi memane. gi mandi pon dye teman aku .. tggu kat luar bilik lah. heeeee...shaayang manje tetgt. >_<

well...hummm, nset makin rosak dan aku tatau nak pakai nset ape. fatin baru je beli nset baru dan, ye..jeles skit sebb sejak dari form3 smpi lah skrg aku ta penah beli nset baru. nset dari form3 tu elok ag dan ade dkt pakcik..sebb pakcik nak gune ntok buat assignment dye. tpi elok je lagi. alarh, nset biase je pun. lpas tu aku gne nset kakak aku, dan skrg ni aku gne nset pakcik. pakcik beli nset baru, blackberry curve..sooo nset lame dye sony xperia dye bagi kat aku. tpi disebbkn kecuaian aku, nset tu asyik bebenor jatuhnye...jadi dye cam dah sewel skit. skrin dye kekadang ta betol. touch skrin kan. hummmm...jahanam sume bnde yang ade kat aku. 

tpi tulah...nak jugak try beli nset gne duit sndri. tpi, pkirkan yuran sem mahal...lebih2 lagi sem ni ta dpt ptptn. haram arh kan nak kmpol duit sndri nak beli nset. nk ckp ngn papa mama pon serbe salah sebb papa skrg nih tgah kumpol duit nak baya yuran sem yang gile babi naik mendadak. bodoh btol mmu. rse cm nk sumpah seranah je. aku pon tatau knpe yuran kali ni naik 2 kali gande. mse foundation 4 ribu je...xkn dah degree naik jadi 6 ribu? eeeeiii! cam nak bakar mmu pon ade gak. hummmm. cian jugak papa...dah tue2 kene kerja keras skit semate2 nak baya yuran sem ni. xpe papa...sem ni je. sem dpn da dpt ptptn...ta yah la papa susah2 nak carik duit lebih. dah boleh goyang kaki dah. cume...ntok duit belanje je lah. heeeeeeee. 

ptptn aku mne dapat elaun cam kolej2 lain. pelik pulak aku. xpela..janji dpt baya yuran sudahlah kan? lpas tu boleh lah kmpol duit beli nset. kmpol dlm seribu ckup lah tu. then nak beli nset ni 
see. haaa! nak ni nak ni nak ni ! hehehehehe. tggu lah aku dpt kmpol duit dlu baru beli nset cm ni ha. hummmm. majoriti org kate gne iphone cam ta brape bgus sgt. tpi..ntah lah, aku rse cam nak sgt2 nset nih. dunno why. lepas aku try pegang iphone syimir dengan izzy .. rase cam best je. skrin dye lembut je. function pon okay je. heeeeeeeee. suke suke! insyaallah..tu pon kalau aku dpt kmpol duit lah kan. :) then second choice aku nak beli nset yang ni. tu pon kalau ta dpt iphone lah kan.
ceeehh..sume nset nak memahal je. tpi itulah kehendak manusia kan. ok x? aku tgok akak ipar aku gne best je. 24 hour asyik natap nset. dye kate best..syokk dan seronok. hehehe...same jelah tu. tpi htc susah nak turun harge. hurmmm...xpela. insyaallah, insyaallah dan insyaallah :)

No comments:

Post a Comment