JellyPages.com

Thursday, December 13, 2012

assignment this sem

assalamualaikum!
hai..korang sume dah tido. aku pulak dok layan laman web sosial tetengah malam buta nih. sebab ta dpt tido. well well...yang ni lah yang aku nak ceritakan. mase tido aku dah macam mat saleh. kalau malaysia malam...mat saleh siang kan, jadi malam kat malaysia nih macam siang bagi aku. malam berjaga, siang pulak tido. okay..dah macam burung hantu dan kelawar dah. haish. ni sume disebabkan assignment yang berlambak dan tiap2 mggu ade je assignment baru. kalau subjek 2,3 je...xpe jugak. ni sampai 6 subjek..dan tiap2 subjek ade je assignment yang akan diberikan tiap2 mggu. lepastu smggu je lecturer bagi mase nak siapkan assignment , tau tau je dah kene submit. lpastu bagi baru lagi. haiyaaa! nak buat assignment..bukan amek mase 2,3 minit...ni nak buat keje kadang2 amek mase sehari..baru lah dpt siapkan. lpastu buat lagi assignment lain,sehari bru dpt siapkan. smpi kdg2 dua hari ta tido lgsg. kdg2 curi amek mase 2,3 jam tido kejap. bagi badan rehat. lemah wei, hanye tuhan je yang tau. pastu...kalau attendance 50% macam dlu xpe...boleh jugak dlm smggu tuh aku ta dtg kelas kan...ni 80%, dafakk? so, nk xnk...hari2 kena menampakkan batang hidung kt dalam kelas. haish. penat nye hanye tuhan je yang tahu.

baru2 ni...ade assignment yang haram satu hape pon aku tatau nak buat sebab lecturer ta aja pon mse tutorial. kelas computer modelling , 3ds max. dtg kelas tuto, lect bukak youtube kat screen...soh tgok macm mane dowg design kan. hello? buat rugi duit mak bapak aku yang baya beribu ntok gaji dowg. suck arh lect skrg nih. syall tau x? bile tnye...marah. lagi haram. dah kate kami ni student, kene lah bertanya ape yang tatau kan? eh! geram pulak aku. jadi assignment tuh aku pon hentam keromo, buat. lect tuh soh design handset dalam bentok 3d, aku buat jelah asalkan nmpk bntok handset. pastu siap hanta. dkt 2,3 hari lah aku try nak buat tuh. sebb dok carik tuto kt youtube yang btol2 aku paham. ni satu hape pon aku ta paham. mmbe2 aku yang lain buat lawa2. hummmm...confirm 100% msti dpt markah skit kan? eeeeeeeii! tkot...xnk repeat. tkot tkot tkot to the max!!! hummmm...hummm. kdg2 cm nak ngis. tiap2 sem aku ngis sebb asyik tension dgn assignment. sem kali ni aku ta buat last minute dah..tkot. tpi still tension jugak. hummmm

sooo...skrg aku berharap dkt paper pulak. ade exam..ade 3 exam, jadi harap2 mase last sem nnti..mase exam lah kan...aku dpt buat yang terbaik. insyaallah!

No comments:

Post a Comment