JellyPages.com

Thursday, October 14, 2010

stress belajar coz na dkt spm? hmmm....



smlm aku ade ceritakan msalah kurus aku neyh an? okeyh..ary neyh..mse na gi skola..cam smlm kpale aku pning. na bgon pon susah..apetah ag agkt kpale. suasane sekeliling aku cam berputar asenye. saket betol kepale aku...so, aku wat kputsan tnak dtg skola. aku tido balek. selang beberape jam..mama kjot an aku...katenye na bwk aku gi klinik. tmpt pling aku ta ske dlm idop...hospital dan klinik. ish! aku mmg pngkah tmpt uh. tpyy, na wat cmne an? mama tetap berkeras gak na bwk aku gi klinik. so dgn hati yg ta ikhlas dan bengkak...aku siap2. mandi sume..mkn jap, sempt tgok tv..aku ikot mama gi klinik. spnjg prjlanan, aku ngn mama diam jela. hati tgah bengkak...xkn na bersuare an??

smpi kat klinik...aku tron dlu coz membe mama kol. nmpk la pulak mamat nsem. aiseh..aku mse uh plak selekeh je. knon control ayu..skit pon dye ta pndg. ceh! lntakla...pas uh aku trpndng membe mama aku. dye pon gi klinik gak..tpyy dye jalan cam tempang. kelaka pulak aku tgok..tpy na gelak, sian. hehehe...aku pggil mama aku. upenye itu pkerje mama aku. ptot lah dtg lmbt...excident moto mse na gi keje. mkcik endon gi langgar bontot motor dye..hmmm..na kate bute ta pulak. lntakla...yg pnting pas aku dftar nme na tggu gliran..kepale mcm na meletop. dgn kerusi keras...ta selese lgsg. saket bntot aku..na baring, mne de bntal or tilam an? agpon, org tgah rmi...pas uh, lme lak uh. pnasss je..

klinik uh mkin lme mkin rmi..mkin sesak kepale aku. tik tok tik tok...jam berdetik...selang sejam setengah, nme aku pon kne pggil. aku dok sebelah dktor, mama dok dpn dktor. then dktor uh tnye ttg mslah aku. aku cite lah sal smlm...yg aku pitam, muntah, xder slere mkn...then dktor uh tnye aku form bwaper. aku ckp la aku form 5. tros dye wat conclusion yg aku stress sebb lme ag na spm. ha?? smmg la ta lme ag aku na spm..ag 40 or 39 ary je ag...tpyy aku xdela stress sgt deh. agpon, aku xder slere mkn pon dri taon lpas. pnjg lebar gak dktor uh kaunseling aku...aku diam dan tros denga...da dye dok brckp je..so xder mse la aku na bg tw prkre sebena. na gelak pon ade..mama aku da na tersengih da. hehehehe...dye bukn na cek drh aku..na kire tknn drh aku...pas hbes air luir dye bebel...dye cek jntung aku dan tros bg vitamin. aku ngn mama blah jela pas baya ubat...tergelak aku ngn mama. adoiyai...arap je klinik swasta..heheheh

balek uh..aku rse pning ag..tpyy skunk neyh da elok skitla...esok aku na gi hospital plak..akk aku nurse dan dye bru balek ary neyh...mama citela pasal aku dkt akk. akk aku volunteer diri na bwk aku gi hospital dan cek tknan drh, cek drh. kire oke la tu an? huhuhu...arap2, aku smboh sperti sdie kale..

No comments:

Post a Comment