JellyPages.com

Wednesday, October 6, 2010

im new here

assalamualaikum...
        kepada para pembaca sekalian..haii!! ermmm...msok kali ni ntah yg keberape kali ann aku wat blog?? dlu pon aku ade gak wat blog..tpyy..aku lpe lak psswrd. so..aku biarkan jela. tpyy kali ni aku pasti xkn lpe pnye..sebb psswrd blog neyh sme je ngn psswrd fcebook ngn myspace. so, dpt la aku igt. hehe..da tue kan?? actually..aku jeles sgt2 tgok korg2 sume neyh coret hari2 korg ntok dijadikan knangn. dats y larh aku start wat blog balek. tpyy..mybe ta slalu kot aku akn ceritakan hari2 aku coz taon neyh aku spm. ag bwape ary je kott na spm. hari neyh jela aku dpt on9 and berkesempatan na wat blog. dah 2 bulan aku cdang na wat balek..tpyy, hmm..pasal ape ekh ta sempat?? ermm..ntahla. ape2 hal..meyh aku introduce kan diri aku..kalo2 ade yg ta knal spe aku an??


gadis yg cute miut dkt atas uh..aku la tu..haha. 

nama : nurnazura bt aziz
tarikh lahir : 1st oct 1993
tempat lahir : hospital besar kuala lumpur
status : masih pelajar 
hobi : menulis dan menulis
cita-cita : pereka grafik
makanan kegemaran : laksa segala laksa
minuman kegemaran : carrot susu
bilangan adik beradik : 5 org 

ermm...tu je la pasal aku. ade pape..tnye je la keyh?

No comments:

Post a Comment