JellyPages.com

Friday, October 8, 2010

PLKN!

"tahniah..93100114???? terpilih untuk menyertai latihan khidmat negara siri ke 8 tahun 2011. maklumat tentang penempatan akan diberitahu kemudian"

hmmm....itula isi sms dan internet bile aku cek kemasukan aku kat pLkn. memule ta cye. kalo dkt nset smpi 5, 6 kali gak aku cek. ta ckop lagi..aku cek pulak kat tenet. na dkt 15 kali. bukn ta suke. tapi tak sgke taw terpilih. yg terkilannye kemba aku ta terpilih. dat mean..aku ngn dye trpkse brpisah wat prtme kali dlm jgke mse yg agk lme. sdeyh kott na tggalkan dye. yela..24 jam asyik brsme je. tidur sme2, pki bju sme2, belajar sme2, mkn sme2, pndek kate..kitorang neyh mcm kemba siam. asyik melekat je. yela..kate kemba. gugugu..nseb bek boifren pon ta sme. stkat neyh, dlm famili aku..aku sowg je yg terpilih. akk ngn abg aku ta trpilih..rugi an?? aku rse, yg terpilih neyh sume bertuah. hehehe..kalo aku ta terpilih, mao aku buat rayuan dkt pjbt dye. impian aku kott na gi sne. tpyy, mmbe2 akk aku yg terplih ckp..bosan. kdg2 ta wat pape pon. mematahkan smangt aku adela. tpyy, lntak la..asalkan dpt pnglaman kn?? aku ske. huhuhu...tpyy, aku hrap aku dpt la pnggilan pertame. pling ta pon pnggilan kedue. kalo yg ketige..lmbt sgt larh. xkn na enjoy2 dlu bru na menghitamkan mke...ta kuase aku. bek jemur tgah pnas kat pLkn dlu, da kua bru enjoy. kan3?? heeeeeee.  oke3..ape yg pnting ialah sijil..and insyaallah aku akn wat yg terbaik. amiiinnnnn.....




No comments:

Post a Comment