JellyPages.com

Saturday, December 17, 2011

morning !

assalamualaikum !
hey ! morning guys..ceriakan pagi anda dengan senyuman. ecececeh ! hehehe. weyh! sepatotnye aku kene kemas umah ni. kojap laie la aku poie ngomeh. maleh raso ekh ha! badan aku ni ha, losu losu lopeh bangun tido pagi tadi. hehehe..aik? terkeluar loghat negeri sembilan ye. happy sgt kot. heeeeeee...

nak tau ke aku happy ape? tak yah la tau. lom msenye ag. jap jap ag..tak lame je ag, baru lah korang sume akan tau. sorry la..ni mmg sikap aku suke berahsia-rahsia ni. dah terbiasa. suke memendam perasaan, alih2 rahsia yang tak berapa nak rahsia pon aku pendam kan jugak. heeeeeeee..ade mase2 tertentu lah ye. hihihih...ekh ! kaki aku ni semut2 lah. geli geliman tok ! hmmm, bosan la senanye bngon awal2 pagi ni. tatau nak buat ape. k lah, ade keje yang aku kene setelkan. KEMAS RUMAH ! hehehe... babai ^_^

No comments:

Post a Comment