JellyPages.com

Wednesday, December 28, 2011

kelas oh kelas

assalamualaikum!
morning guys !! ceriakan pagi anda dengan senyuman yang mekar dan ikhlas...^_^ . okay, pagi tady lmbt bgon sebab aku tido balek. hekhek. pas solat subuh...tros membuta. and pkol 7.58 Mr.Hafizoddin kejutkan saye ntok kekelas. tpy...aku tido balek sebab ta tahan ngntok an. semalam tido nak dekat pkol 2 coz tgok cite 3 Idiots :) . ALL IS WELL. ahaks ! da jadi trademark cik-cik FOM yang datang bilik aku nak buat discussion lah knon. discussion pon hilang ntah ke mana pas tgok mende alah tu. well, cite senanye bersmbung ary ni pkol 10.30 malam..tpy kitorg nak tgok ending dye kan? so..kebetulan aku lak ade cte uh..haaa ! tgok la smpi hbis. lme gak lah cte uh. hilang suara aku dok gelak sakan. hahahah !
so sekaang nih aku ade dalam kelas. lecturer ade uh..ngah uat keje dye. dye cam tak bgi lecture je ary nih. lntakla..so aku amek kesempatan update blog. bijak x? bijak kan? hahaha...ade ag setengah jam ag kelas nak hbs. ptotnye kelas start pkol 9..tpy lecturer datang pkol 9.30, pastu mybe dye xde mood kot nak ngajar sebb dye datang lmbt an? so..dye bgi kte uat ape jela. k..daaaa

No comments:

Post a Comment