JellyPages.com

Monday, December 26, 2011

about my dream

assalamualaikum !
bru bgon tdo neyh..so agak mamai la. aku rase..ni 1st time aku mmpi cam real gle pnye la. hehehhe..and aku igt lak ape yang aku mmpi. slaloonye aku tido..ble aku bgon aku tak igt pe yang aku mmpi. mmg payah la nak igt balek an walau camne puas pon aku nak igt. heeeeeeee ^____^. okay, back to the story de mory..aku na cite pasal mmpi aku. bia la..org nak kate aku jakun sgt cite sal mmpi, biak pi lah. suko aty den !! jgn bce blog aku kalo keje nak menghina aku...aku ta kacau pon idop kamu semua ! huh ! marah bonar nih. dah la..

aku tak igt permulaan cmne mmpi aku tuh bermule. tpy..ape yang aku igt...aku da sampai ostel. so...online la kejap. online pnye online, roommate aku pon balek. Fatin Fariha Jefrey namenye. dye balek tros dye ltak beg pastuh dye on9. hmm...dari laptop dell..aku mmpi dye bli MAC BOOK PRO weyh ! mne aci. aku tak beli ag..knpe dye beli dulu. hmmmmm T_T ..xpe, ianya hanye sekadar mmpi je. yang roomate aku ag sowg uh ta balek ah..nmenye Farahin Natasya. pggil Tasya jeww..then, tetibe someone ketuk pntu blik aku. aku pon bkak la. oouh..makcik jual. pelik ! camne lak boleh ade makcik menjual ni kat hostel? slaloonye stdent2 yang amek management yang akan menjual. ni makcik. tpy, aku buat donno je la...dye jual pon makanan yang bentuknye pelik2. bentuk sahaje ye. aku beli..sbgkos la. makanan tu, cam keropok, tpy bentok cawan, polisterine -_________-'' pelik pelik. aku makan jela. fatin plak..syok dan tersgt khusyuk meng-online. dah hbs makan...ade org ag ketok pntu blik aku. aku pon bangon la lagi..dan tros bukk pntu. dush ! what the pffft ! gle ape weyh tetibe tmbok org? minah ni...dye gelak je. katenye..saje bergurau ..damn you. naseb bek iman aku ade..kalo x, aku tolak ko jatuh dari tgkat 5. hekhekhek :P

then..tetibe minah yang aku tak kenal ni..tpy buat2 kenal tarik aku and pergi somewhere. tmpat cam pentas opera. (pengaruh tgok cite phantom of the opera) and suroh aku mnggantikan tempat sorang ni yang x dtg menari sebb ape ntah. heh ! aku nak menari? joget bole la..ni ballet weyh ! well...aku sahut gak. men tibai je la atas pentas an? hahaha ! ouh..itu takyah la korang imagine. jdi ntah pape ntah kan? then..aku dga sore garau panggil aku. aku stop la dance cam itik. aku hayati btol2...

"weyh ! bangon...nadia datang uma" ooouh..kakak kembar ku. 

No comments:

Post a Comment