JellyPages.com

Tuesday, December 27, 2011

assignment, foundation , degree

assalamualaikum !
aku baru sampai umah...tady gi midvalley dengan kakak2 ku and mmbe2 dye. aku sorang jela. pegi mid sorang, balek pn sorang. nseb mase balek uh terserempak dengan mmbe. so, ade gak la kawan teman aku balek. tkot gak aku balek malam2. jam pon dah pkol 9 mse aku nek ERL..so, smpai pkol 9.15 kot. ntah la..heheh..kejap je. pastu tggu mmbe2 kawan aku tuh jempot..pnye lame la pulak. so, smpai ostel da pkol 10. mmh exhausted gle laa kan. nseb bek aku tolak pelawaan mmbe kawan aku tuh..dye ajak makan. kalo aku join dorang makan, mmg lmbt gle lah kan. nak borak2 ag..nak order ag, nak tggu dorang masak ag, nak amek mase nak makan ag. fuhh...ntah pkol brape pulak aku smpai uma kan? hehehe

actually, aku keluar dengan kakak2 ku sebab nak release tension. byk sgt assignment. sorry la..aku tak boleh kalo org push aku. cepat stress. rase cam nak nges je. aku pkir pasal markah, pasal duit yuran, pasal ptptn, pasal next sem, pasal exam, pasal mama ngn papa and last pasal diri aku. markah...ialah markah assignment kan? kakak kemba aku dpt 4 flat ntok markah assignment dye and dpt 3.5 above ntok exam. aku bukan jeles ke ape...tak ! cume, aku pkir yang assignment aku asyik kene tolak je. kene buat balek. bile dah kene buat balek, so akan ade lagi assignment baru..so mkin lame mkin bertambah lah. mkin banyak la aku kene pkir an? mkin tension lah jdiknye. haish !! aku tkot markah mkin berkurang je. and disebabkan asyik kene buat balek...aku tak hantar satu assignment VRC sebb tertinggal kat rumah, and aku xde pendrive nak print kt kdai. hmmmm...so, kalo aku hntar sekarang, at least aku xkan dpt markh ksong la..cme mrkah aku kene ptong. mkin skit lah markah aku..

pasal duit yuran ngn ptptn uh...aku da dpt da duit ptptn. so..cme nak bayar je la kan? tpy apesal ntah aku tnsion pkir pasal yuran muran nih. ptptn bagai arh... -_-'' mmg la aku ditahap foundation and msok foundation kite kene tough !! sebb pas tamat je foundation tros msok degree. dah la setaon je foundation. so dalam umo mude aku dah amek degree. hmmm...arhh ! pasal next sem plak...aku dok pkir pasal MUET plak ! BAHASA INGGERIS ! aku mne teror weyh speking2 ni. tak pndai lgsong. T_T ..kdg2 aku nak nges. aku tak pndai..aku tak bijak cam korang. hmmmmm... YA TUHAN..bimbinglah aku. hanye pada-MU aku berserah, hanye pada-MU aku bertawakal. 

1 comment:

  1. Sabar ehhh awkkk
    sy support awk
    awk belajar elok2
    relax and cool
    jgn tension2 sngt nnti semua xbole buat...
    solat , banyak2 berdoa pada allah
    mintak tlong pada allh supaya semua berjalan ngn lancar dan berjaya
    mintak berkat daripada parent
    inshallah...
    pasti berjaya
    GooD Luck Awk <3 ^_^
    Saya pon doakan awk
    Semoga berjaya and graduate foundation nnti
    heee
    Saya lambat skit nk graduate
    huhuhu

    ReplyDelete