JellyPages.com

Thursday, October 27, 2011

xde pape pon

assalamualaikum!
hmmm...tetibe ade lak mood aku na update blog ni. ntah pesal ntah. xpela...aku pon xde idea na taip mende alah ape. kosong je. oke..ape aku uat ary ni ialah pagi tadi aku bgon lmbt...mean aku da terlepas suboh lah. aish! kalo kt uma slaloo je aku bgon..dga bnyi alarm nset je tros bgon. hehehe..betape alert nye aku. chewah!! kat sni aku jdi cam pekak lah bdak..nset aku brbnyi pon aku ta dga..pdahal sebelah tlinge je kot. haish haish haish! oke2..aku bgon pkol 7.30 nak siap gi kelas pkol 10. aku siap mmg la amat lmbt..dats y la aku bgon agak awal la kan walaupon terlepas suboh. mandi lambat-lambat sebab sjuk gile kot! pkai bju pon lmbt2 sebab gigil gigil. lepas tu da bole laju bab da hot skit. pkai tdong lmbat2 coz kene lilit lilit...pakai make up pon lmbt2 coz nak kene lawa lawa. then siap! oke..jam da tnjok pkol 8.30. aku nak kua awal skit nak gi draw duit kt bank..nak baya duit tools visual research and communication yg sumenye berharge RM195. tapi aku beli skit je..xde duit la weyh! ptptn lmbt lak nak dapt..ntah kan dapat ntah kan tidak. tapi aku hope sesgt dpt. ringan skit beban mama dengan papa nak kua duit biaya aku. bukan murah pon dok dkt IPTS ni..mahal mahal. lagi U yang ranking 7 antre m'sia. wow! aku mmg bersyukur la dpt msok kt tmpt yg gojes cmni kan? spe ta untng. huhuhu..

oke2...kelas prtme aku ari ni ialai computer grafik tutorial, mean kelas kitorg kt studio lah..bukan kt kelas lecture. mmg besh arh blaja computer grafik. bukan adobe photoshop aww...apa brand kan? ekeke...xdela, tpy kitorg blaja adobe illustrator cs 4. blaja camne na uat kartoon, bena yang gantung2 uh, uat website. cam2 ag arh. tpy tu sume lme ag kott. kitorg just blaja basic2 je. heeeeeeeeee...oke la kan? dari tatau ape2 tros da pro. ekekeke...hbis klass rehat jap pi makan kt kdai mamak nun. kt FCM je...faculty of creative mltimedia. kesian doh...duit aku ade 3 inggit je dlm purse...so aku makan oti canai jela. cian kan? tengahri xde la aku makan. menahan lapa jela. tpy nseb baek time dinner mmbe aku blanje. syukur alhmdulillah...amiin. thanks sesgt kt FATIN..huhuhu. kalo dak kebuluq aku.. hmmmmm

k, lah, nak gi klass da ni. ti ade cite aku rojer2. k..daaa

No comments:

Post a Comment