JellyPages.com

Wednesday, October 26, 2011

guy yg pling annoying !!

assalamualaikum!!
happy deepavali kepada yang sambut deepavali. hehehe...sonok nmpk. ekeke. sorry arh..aku ta smbut derr. aku smpt aidilfitri, aidil adha, dan yang sewaktu dengannya. oke..skang, ari ni ari rbu. aku kt ostel je. ta balek pon coz cuti sehari je. bosan la dok ostel lelame ni. hmmm...xde uat pape pon. kalo ade kete xpe gak. leh ronda2 kan? alamanda putrajaya ke..bukan jaoh sgt. sunway pyramid ke..tak de lah jaoh bebenar. naik kete smpi la..hehehe. kalo jalan kaki..gile nmenye. ntah ble plak nak sampai.

haa!! aku de story mory ni. pasal abg agkt aku yg tersgt lah annoying. menci menci. rugi tol amek dye as my adopt brother. siot tol!! aku knal dye sjak aku form 3 kot..ke form 4. ntah la..aku pon ta brape na igt la. mls na igt2 pasal dye ni. buang mase je. good looking la..mybe dlm picture je. mane tw kt luar cam lidi ke..kepeng je aku tgok. oke..pasal body dye tak kisah..ni pasal perangai and sifat dye yg cukup menjengkelkan! rase cam na pi lempang dye lelaju. nympah aku..aku strt ta ske dye sejak mkwe dye yg pling dye cinta gaduh ngn dye pasal aku. ape salah aku? aku ta menggedik kat balak malak dye pon...dye yg terhegeh2 kt aku adela..dye ckp mkwe dye ta mara la, makwe dye sporting la. eeuuw! sporting pale otak ang! yg pompuan tu pon satu...dye tw pkwe dye terhegeh kt aku, tpy still nak blame kn aku. pe jadah nye plak aku disalahkan. aku ta nak msok cmpor dalam hal dorg ni. well, dorg da besa and da hbs skola da pon. aku msih skola ag kott mse tu. so pkiran msing2 da matang..setelkan la masalah sndri. b**** !! ni tak..soh aku minx maaf la..pjok la, rayu la. go to neraka la! tpyy aku uat jgak an. mybe dpt selamatkan hbungn syurga dowg uh. haha! oke2..tpy aku lak kene hamun. nyirap kott...aku hamun balek. ngt aku kcik..aku tkot sgt la. sorry skit..eh! jap...aku da teremosi. cool zura cool. bende dah lepas an? hehehe...

oke..masalah plak bile aku terkenangkan balek saat2 yg pling aku benci tahap gle gaban ni. smpi skng aku mmg benci gile kt tino tuh. heeeeeeee...oke2. fuh fuh...tarik napas. okee..da. pasal abg angkt aku ni, aku da lme gegile ta cntct dye..dye pon da lme ta cntnct aku. 8 bulan ke? setaon? ntah la..tpy mmg da lme la..mls la. kalo dye kol aku pon..dye ske ckp sal dri dye yg knon hebat sgt kan? aku denga mnjdi pndgr setia lah. then..bebaru ni aku kan msok MMU cyberjaya. kebetulan dye stay kt putrajaya dan dekat gle kott. dye pon tau jalan nak gi MMU. so..sjak kebelakngn ni...dye asyik koling2 aku je...naik rimas aku taw. katenye nak jmpe aku. aku cam mls la nak jmpe dye..mls gile babeng. so cam2 alasan aku bg kt dye..memle aku cakap bf aku ta bg..tetibe dye kondem bf tercinta aku? s**l ...dye kate pkwe aku cam samseng la..mke cam ske gadoh la..dye tkot kalo aku kawen ngn bf aku...aku kne blasah ary2. pe jadahnye plak. stakat tgok mke kt kt fb dye nak kondem, nak kritik pkwe aku lelebeyh. ape dye ngn dye perfect sgt la? dye baik sgt la? dye ngn sume mak2 kt luar tu nak jdikan dye mnantu nombor 1 dalam ati dowg la? hahaha! pe lah...aku knal pkwe aku k...so, strt dye kondem pkwe aku, aku mmg da nekad xkan jmpe dye smpi bebile. biak pi lah...ape dye nak kate sal aku kan? pastu..aku cakap la kt dye mak aku ta bg..bole dye ckp ta yah lah bg taw mama...ckp la kua ngn kngkawan je. aku tanak jadi anak derhaka la weyh! bukan aku la...kang kalo aku ckp cmtu kt mama, aku kua ngn dye...tak memasal plak jdi sejarah itam dalam idop aku. yela..tanpa izin mama dan tanpa restu dari TUHAN kan?

okeee...lepas tension pas luah kn sgale masalah.

No comments:

Post a Comment