JellyPages.com

Saturday, October 8, 2011

pening oh pening

assalamualaikum!
hmmm..bosan der xde uat pape kt uma. tmbh2 aku demam seminggu ni. skang ni kebah la skit..tpy btok ngn kahak msih ade ag. kadang2..pening pale otak aku. aku da benti keje da coz x lme ag na gi masok MMU an? tpyy gaji msih kt tgn boss..balek kg lak dye. aku ngt nak amek ary ni..leh la bli nset Blackberry..ekekeke. leh BBM ngn sayang. huhuhu. kami berdue dah rancang na bli BB sme2. heeeee..sehati sejiwe lah konon nye. heeeeeee. skang ni ble ta keje aku dok uma jela..uat keje uma. pagi slaloonye aku bgon 6..solat subuh. pastu tdo blek. hehehe...ngntok weyh!! pastu..kol 8.45, or 8.30 aku bgon la..coz mamat yg nme EJAL slaloo kjot aku. kalo x smpi ke tgahri la aku tdo. pastu mandi2, kemas tmpt tdo mcj2 la ngn dye yg aku pggel DAK TAWAR!! hehehhe...dye ske buli aku taww. huh!! dye ngt aku ta reti msk...weyh!! aku chef kt uma aww..hehehe. tw la dye teror mask an? an? huhuhuhu...da, lpe kan pasal uh. pastu aku gi bsoh bju...jemo bju, kmas dapo, kemas ruang tamu, kms blik tido mama ngn adik aku. blik aku, aku da kms da. pastu uat sarapan..then mkn depan tv..smbil mcj2 ngn ejal. pkol 11.30 aku kol bumbum, kjot kn dye. slaloo bumbum tdo lmbt..bgon pon lmbt. pas kol dye..jemo ag bju. berlmbak kot bju. cam sepuloh org dlm uma. hehheeh..

then ptg uh..mama hbs keje, mama blek aku prepare makanan...bfore solat zhur mama mkn, pas solat zuhur mama kua na amek adik aku lak. adik aku balek...mle la uma sepah. stoking dye men campak je kt memane..beg dye ltak kt ruang tamu. aku nek hangin dan kami gado2. hehehhe...da rutin. pastu smbung tgok tv blek..ptg solat asar, pastu angkt bju..pastu mndi. pastu on9. pastu solat maghrib. pastu lipak baju smbil tgok tv..pastu kms bju. pastu tgok tv ag..pastu on9 ag. pastu kol bumbum..manje2 jap. pastu tdo. itulah rutin harian aku. hehehhe. bosan kan? amat bosan. ta saba btol na msok U..na mlekan idop bru aku sbgi stdnt MMU. eheheheh

No comments:

Post a Comment