JellyPages.com

Thursday, September 1, 2011

salam lebaran dan satu malaysia

assalamualaikum !
weyh ! fuyooooh!! lme da aku ta update blog an? an? hehehe..mls la weyh! agpon aku tlong mama uat kueh rye. ade org tempah kat mama. smbil2 tuh tlong la kan coz ramai kot yg tempah. cian mama uat sorang. aku sbgi ank yg taat dan mendengar kte serta ank yg solehah kenelah ringankan beban mama. kan ? kan ? haha!! arh..gelabah  je aku ni. hehehehe...

well!! semlm 31 ogos which mean kite smbut hri mrdeka. btol x? btol la kan? wah!! aku rase amat berbgge dan terharu mnjadi anak malaysia. muahahaha!!! ape yg aku bgge kan kte smbut mrdeka skali smbut aidilfitri. aku rse cam nak lari keliling dunie bwak bndera m'sia. punye nak gambarkan semangat kemerdekaan aku. hehehehe...aku bukan hnye brkte-kte shje tw? ni ikhlas dri atyy aku yg suci muci neyh. jgn ngt aku hnye brmnis mlot. ekekeke....

well well well ...tema rye aku taon neyh ialah ijau laot dan pinky pinky gtuh. al mklomla aku kan gadis jmbu. soo..sume staf2 aku sume pink arh ! apesal? jeles? korg ta pat? hahah!! arh..gelabah je. korg pnye msti ag branded2 an? aku stakat kat pasar mlm je aku bli brg2 aku...murah la ktekan. hehehe...na jimat weyh! aku duit pon tarak. keje? mls!! jdi mem besa aku kt uma. muahahaha!!! goyang kaki..mkn, tido. dlm proses mnggemokkan bdan yg smakin keding meding. hehehe...

ermm..aku neyh ske merepek. so..bek aku stop dri tros merepek yg bukan2. k..daaa

No comments:

Post a Comment