JellyPages.com

Tuesday, May 3, 2011

assalamualaikum..!
hmm..pagi yang cerah sgt2. huhuh..awl giler aku bgon ary neyh. well..anak dare kenala bgon awl2. kan? kan? kan? bru bole dijadikn calon isteri. keh keh keh! ok2...repek lak aku pepagi neyh. tujuan aku pade pagi neyh xdepape. saje je mghilangkan kebosanan terlampau yang melande diri aku sejak aku benti keje bulan lepas semate na prepare ntok PLKN. hehehe...seperti yang korang sume maklomlah kan tanggal 16 MEI neyh aku bertolak ke Jempol, Kem De' Bana...ntok menjalani latihan PLKN..dan tarikh tamat tanggal 30 julai. huhuhu...rase ta saba weyh na pegi mencari pngalaman baru. wah wah wah~!! ekekekek...hmmm, nyesal plak aku benti keje, kalo aku ta benti, xdela aku dpt pnyakit murung neyh, xde pebende na wat. aku na kua? mcm la mama rajin na jenjalan...na gi kua sndri...weyh!! aku mne de lesen kete or motor. aish!! besanye dugaan-MU ini. heheheh....

pagi2 neyh aku suke sgt melalut...lidah pon da terbelit. tlongla aku..ape carenya ntok mghilangkan kebosanan aku neyh? da la pkwe pon xde...kalo ade, xdela bosan sgt an? leyh la soh dye jmpot aku dating pepagi menikmati panorama indah. chewah! hehehe...bekpes sesame, kan? kan? kan? berangan plak..pkwe pon xde. arh! lntakla..yg pnting aku free. leyh ngorat sesape je tnpe ade yang jeles. ekekeke!! ckp sal pkwe neyh...ape kaba ye ex yang paling aku sayang smpi mati? hmmm..lame kott aku ta dga cite dye. jmpe pon ta penah...ermmm. membawa diri ke dye? kecik aty ke dye kerana hubungan aku dgn dye ditentang oleh family aku? hmmmm...wndu kot. asyik terkenangkan je kenangn pahit dan manis aku dgn dye. sumpa aku ckp..xde sape leyh gntikan tmpt dye...kalo ade pon, kompem xkn sme dgn ex aku. well...berani aku katekan..dye cinta 1st aku. cinta tuh! jgn men2...hehehe. pkwe2 aku sblom neyh cume suke2 je...tpyy yg neyh len dari yg len..hmmmmm..

da la..mls na ugkit kisah lame. yg lepas tu biakan lepas...so, aku cme perlu pndg kedepan tnpe toleh kebelakang. kan? kan? kan? aku na belajar da capai cita2 ku...hik3..

No comments:

Post a Comment