JellyPages.com

Sunday, April 24, 2011

miss them like hell!!

assalamualaikum pembuka bicara!
hehehe....wat lawak lak pepagi neyh. bile da benti keje neyh, bosan pulak aku xder wat paper kat umah. sekadar on9, makan, tido, dengan kemas umah..tu jela. na kua gi jejalan, aku na gi mne? bosan arh kat luar tu. kat rumah pon bosan gak an? ape lah yang perlu aku buat ntok hilangkan kebosanan terlampau aku neyh. hmmmm...da la makin hari, selera makan aku makin naik...so, keje aku makan jela nak mengenyangkan  prot. asyik bocor je prot aku neyh. kadang2 na on9 bosan. asyik ngadap bnde sme je. dah tu plak, nset aku sony xperia yg bru bli bwape mggu pas dpt gaji prtme..ilang dan lesap mcm tu je. fakk!! salah aku gakk bab letak merate...kan da jadi barang sedekah. selekeh tol spe yg amek brg owg tnpe minx izin. alahai!!! nset mhal uh beb!! cilake!
kadg2, pagi2 cmneyh bile aku tgok adek aku siap2 gi skola...aku tringt kat mmbe2 5 anggun 2010. adusss!! wndu siott. wndu gegile arh...ase cam nak wat reunion je tw. huhuhu...ape kaba larh dowg agknye kan? smbung blaja ker? keje ker? mcm mne khidupan dowg pas abes spm neyh? oh ye! spm dowg dpt bwaper? byk sgt2 question mark dlm pale otak aku neyh...aku sndri pon tataw na tnye soalan yg mne dlu. huhuhu...well, aku ase cam ta smpt je jmpe kesemua mmbe2 yang aku rindui dan kasihi sebb bulan dpn aku da gi pLkn..balek je, aku tros msok One Academy Sunway smbong blaja kat ctu. so..mne smpat an? kua je dari pLkn..tros smbong blaja. tpy kalau bole..aku na jmpe redzuan, abe, nabila, nadiah, dayang, izzah, shafiy, mirin, kerol idzwan, azmil, akram, halim, farah...arh!! kire sume dak 5 anggun 2010 larh!!

weyh!! aku wndu kat korg weyh!! 

No comments:

Post a Comment