JellyPages.com

Saturday, April 23, 2011

babai again...^_^

assalamualaikum!
fuhh...cuace skung neyh asyik mendung je kan? hujan je..xpe2, rahmat tuhan sume tuh. huhuhu...kenela bersyukur dengan aty yg ikhlas. tol ak? heeee..hmm. aku rse cam ta sedap badan la..asyik pening je kple aku. bdan aku cam pnas. demam? ye la kott..aku demam. haiya! 

ogeh2...berkenaan tjok di atas..well, trpkse meninggalkan blogger neyh ntuk sekian kalinya sebb aku dpt plkn!!! hahaha!!! caye ta? kenela caye. haha!! aku dpt kat jempol..kem de' bana. aku ngt an dpt tmpt yg joh2..cam kat sabah ke..johor ke..huhuhu. alih2, kene dkt negeri sendri. lntaklah, janji aku dpt pegi PLKN. kuang kuang kuang! 

ermm...then bulan 8 neyh ade in take 1st One Academy Sunway. Kolej yang mmg aku idamkan selame neyh. amek kos animation and art design. alhamdulillah aku diterime...haha!!! ya allah! aku bersyukur sgt2 weyh....mmg aku ta sgke. dgn pncapaian spm aku yang sumenye credit...B+, akhirnye aku dpt juga smbung blaja dalam bidang yang mmg aku minat tahap gaban. heeeeeeeeeee....ni sume berkat doa mama dan penat lelah mama ntok msok an aku kat One Academy uh. hmmmm....terima kasih mama!!!!

No comments:

Post a Comment