JellyPages.com

Friday, May 6, 2011

weyh!! aku....aku kecewe!!

assalamualaikum!
hmmm...hurmmm...ermmm...aaaarhh!! sume serbe ta kena doh ary neyh. dari pagi tady haty aku berdebar-debar. dup dap dup dap..cmtu la kot bnyinye...resah dan bimbang menyelubungi diriku. adoiyai! ayat dalam novel lakk.hehehe...arh! xde mse na berjnake skung neyh. aku btol2 pning kpale...bgon pagi je aku tros tringt kat UPU. perasaan berdebar tros menyusup...titik peluh mule membasahi. perasaan ku mula tak keruan..aku serba tak kena pagi tu. aku tros bgon bergegas ke bilik mandi ntok menyegarkan badan...segar rasenye dpt mandi shower. lepas mandi aku mngenakan pkaian suar jean dan bju t lengan pnjg. bersiap2 ntok kuar wat medical check up. al maklom..semngt sgt na pi PLKN 16 mei neyh..akk aku suda lme menunggu aku di ruang tv. smpat dye dok bersantai sambil memakan keropok..hbes. cilake..bukan na tggal ntok adek dye. 

kemudian kami bertolak ke klinik kesihatan salak. dari luar nmpk cam skit je owg...bile msok je dlm, mak oih..bukan men ramai ag. mat indon, koling dan juga melayu dan cine sume ade. kire 1 malaysia larh...oke2, aku pndekkan cite lah kan...pas medical cek up...aku jenjalan jap ngn akk aku kat TESCO ngn GIANT.. pastu jmpot adk aku kat smk seri sepang then balek umah..pkol 3.30 ptg kua ag ngn mak aku..tman dye gi baya dwit astro, bil api, bil air dan bermcm bil ag. pastu mkn kfc dan bli baju. sempat gakk...hehehe..then..then..

smpaila pkol 8 mlm..mama na gi aerobik..so dikesempatan itu aku pon nak gi cyber cafe..online na tgok kputusan upu cmne. aty mmg dah berdebar. nak trcbot jntung aku kott. aish!! knpela dgn aku neyh. hmmm..oke2..aku pon taip www.upu.mohe.gov.my laman web rasmi kemasukan upu. aku taip no kad pngenalan aku..tngah loading. mengambil mse seminit je..dan..

                                    Dukacita dimaklumkan bahawa anda TIDAK BERJAYA
                         dalam permohonan kemasukan ke IPTA bagi Sesi Akademik 2011/2012




fakk!! 

 

No comments:

Post a Comment