JellyPages.com

Monday, May 9, 2011

xde cite

assalamualaikum !
oke..lame da aku ta update blog ag..lme gakk aku ta folo2 owg. follower aku mseh kekal je cmtu. mls aku na pomot2 blog neyh...yg penting hati aku akn lege pas luah segale msalah. na menulis..pnat la tgan..aku ag suke tekan keypad laptop neyh dari pegang pensel menulis...hehehe. pmls kan? hmmm...pagi tol aku bgon ary neyh. aje..hirup udara segar pepagi bute neyh mmg nyaman dan menyegarkan. kembang kempis idong aku...mengeliat kekiri dan kekanan..arh! lege tol. kemba aku masih terbungkam tidoq ag. lntakla..mls aku na kejot bile pkirkan dye ngah mengibarkan bendera jepon..kalo x, lme da aku kjot dye soh bgon gi smayang suboh. hmmmm...aku trun bawah tgok mama tgah siap2 na anta adek aku gi skola. pelan2 aku tron tgge..mamai ag meyh. melayang2 ase kepale otak aku neyh. mate pon berat ag na bukk..ase cam na tido balek je..tpy, arh! mlsla na tido balek..kang ntah pkol bwape pulak aku bgon..silap2 tgahari. ta bek taw ank dare bgon tido tgah2 hari..kate owg ta manis..huhuhuh....

ag tggal bwape ary je ag na gi PLKN. hmmmm...malas la pulak bile aku pkirkan. 3 bulan beb..pde aku bukan kjap bai..lme doh! pas hbes PLKN 30 julai, tros smbung blaja plak. haiya! blom smpat bdan mao rilek2 itu mcam...suda kne wat kje lagi maa...mnyak pnat wooo. hmmm...kdg2 aku rse idop aku neyh terlalu membosankan...aku pon tatau sebb pe. pastu aku rse aku neyh terlalu byk msalah...msalh pe ekh? hmmm..ntahla. mybe aku terlalu pkirkan sgt kott..tetibe aku rndu na jmpe sume owg...mmbe2 aku yang da bertaon ta jmpe..aku ase cam na sgt2 jmpe dowg. saje na luangkan mse...cite perkembangan msing2..haish!! repek lah aku pepagi bute cenggini. mengntuk ag kot..yela kot..

pas aku update blog neyh...msti aku akan ase bosan. fb mkin lme mkin bosan...xde bnde yg menarik lgsg. nak men game..aku mne ske game..pade aku la kan...gme tu ntok bebudak..pde aku, mybe tidak pde korang. tpy, jarang2 la aku layan game...kalo da bosan tahap cipan mangkok! aku layan jgak. skali skale layan..pe slhnye kan? huhuhu...aku pling ske men game mahjong ningpo...huhu. agak besh..dan sagt besh. heeee...okela..aku da xde pe citer senanya..saje na citerkan ape yg aku ase na cite..hehehe. k, tata.

No comments:

Post a Comment