JellyPages.com

Tuesday, December 24, 2013

Rindu Blog

Assalamualaikum!!
Wooooooooooo!! lama gila aku ta update blog, nk buat entry baru ni sume. hahah..rindu sgt2 nak tekan keyboard ni laju2 nak menaip dan bercerita tentang segala pengalaman aku ntok dijadikan kenangan pahit dan indah. weeehooo! bukannye aku lupe pasal blog nih, skit pon ta penah...dah lama aku teringin nak buat entry baru sebb hari2 ade je cerita baru..ade je pengalaman menarik aku, xkn nk dibiarkan berlalu mcm tu je kan? tpi tulah...mase yang terlalu emas tu susah aku nak kejar, payah aku nk uruskan sebb masa itu emaslah mcm2 bnde, mcm2 aktiviti aku kene buat. so now!! tgah lapang selapang lapangnye sekarang ni even dah lewat malam...tpi esok cuti!! cuti krismas. hehehe..ok ok, bia aku ceritakan satu2 dlu ape aku nk cerita. tpi kene buat entry bru lah..sebab kalau buat dalam satu entry..cita yang aku nk cite pada awalnya, ntah kemana. ok, bye!

No comments:

Post a Comment