JellyPages.com

Thursday, February 2, 2012

morning !!

assalamualaikum !!
heee..pagi sume ! skrg nih dah pkol 11.20 pagi..eh ! aku bukan baru bgon taw. dah lama dah aku bgon dari subuh tdy. saje je post blog nak dkat tgahri nih. dah xde mende nak buat da. bosan tahap C**** . skrg nih dah 3 Februari 2012, bulan kedua dah ye? ade ag 10 bulan nak tahun depan. bukan lama tu..kejap je senannye. pejam celik pejam celik, dah 2013. hehehehe..okay, dah melalut lak cakap sal 2013 nih. ari ni pas solat jumaat aku akan gerak ke KEM PLKN DE'BANA, JEMPOL , NEGERI SEMBILAN. sebb ary sbtu ade Perhimpunan Anak2 1 MALAYSIA, yang akan berlangsung kat Tasik Chini Pahang KOT. hehehhe..aku pon tak pasti, yang aku taw kt pahang. aku gi ngn mmbe baik aku dari darjah 3 yang kebetulan same kem ngn aku, tpy dye pggilan ketiga, aku pggilan kedua. namenye ABDUL SYAMIM BIN ABDUL SYUKUR. dye tumpang aku je. alah..alasan dye nak gi pon sebb awek dye ade skali. WALAWEHH ! hehehhe..

oh ye..kt KEM nnti aku akan jmpe mmbe2 PLKN aku, yang paling aku sayang terutamanya PENGHULUWATI laaaahh.. NYAH aku, SITI NURHAFIZAH namenye. heeeeeeeeeeee...tak saba weyh nak jmpe KAU FIEZAH!!! okay la..nak pack2 barang jap..kene tido sane..bwk macam2 ah kan? hehehhe..daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment