JellyPages.com

Monday, February 13, 2012

ape salah aku??

assalamualaikum !
hmmmmmmm...aku sedeyh gile BABENG !! sentap sgt3..WTF lah..sume kua kt mulut aku ni. kalau kau nak taw..mulut aku ag LASER ber laser2 dari kau. pggil aku pompuan gatal, salah kan aku plak an? pastu kau ungkit2 ex aku ptos ngn aku sebab aku gatal. eh !!! sorry sikit ekh..aku break ngn dye atas kehendak aku sndri. weeeeeee,, !!! aku dah ilang sabar 100% taw taw ! huh !

minah celaka : salam...zura ni owg umh dye....nak ckap yg xnyah lar smpai nak web cam ngan dye....nak kwan bleh tpi smpai nak web cam ngan dye..hurm...sdgkan owg pun xwat ngan laki len...dye sndri mara kat owg lau web cam ngan laki len...jaga psangan msing2...jgan trlmpau msra sngat...maaf skiranyer trksar bhasa....

aku very2 de sentap sgt2...
aku : what? emm..sorry la ye..senanye bf awk yg beriye sgt nak wc ngn sye..sye sbgai kwan xde mende pon kalo nak wc . sye jage pasgn sye and bf sye tahu sye wc ngn dye...bf sye xde kate pape pon, dye okay je coz dye trust sye. awk ptot sound awk pnye psgn sndri, bukan sye...huh ! tu la..kslahan org len sng pulak carik sdgkan kesalahan org tersyg sndri dah ade dpn mate..buat2 ta nmpk. nasihat lah bf awk..bukan nasihat sye. 
hmmm...okay? tapi aku buat dye marah2 ag ade la..heheheh

minah celaka : 
  • ak dah pun nsihat kat dye...peh ko mmang gatal pnye pmpuan...ko 2 yg ske lyan laki....wlaupn dye sndri nak wb cm...ko jgan ar lyan....ingat ak xsound ak pmnye ar beb!!!sowi ar beb...ak dua2 kne sound....jgan smpai ak nek angin babi...pukimak pnye pmpuan!!!!!!!!!
  • new xyer ko ngan adi uh xkkal..prangai ko ske lyan laki....

omg ! celakalah kamoo kerana menghina aku. huh !! and then dye blog akuh...siooooottt. xpe2, seb bek kemba aku ade fb dye..sooo, gne la kemba aku nye fb membidas dye balik. hehehe...

aku : assalamualaikum..
sahabat..sye ni zura aziz yang kamo maki2 dan hina2 sye tuh kan?maafla, sye gune fb kemba saye memandangkan awk da block sye dari friend list awk. awk pggil saye pukimak ..and kate sye suka layan laki..ade x sye MENCARUT kat awk??????correction, sye ptos ngn adi atak kehendak sye ye..bukan kerana sye suka layan lelaki. sye aggp bf awk macam sahabat sye sebb kami same kem PLKN and same kompeni and same2 ketua kompeni..sye takde niat LANGSUNG nak gatal dgn bf awk..kami wc bukan nye buat bnde tak senonoh..tak smpai 5 mnit pon and tu 1st and the last lah kami wc..

kami tak TERLAMPAU MESRA SGT..kami kawan..KAWAN. rsenye tu je la kami cntct pastu dah xde cntct2 ag dah..dah la awk, mls betol sye na gduh pasal HAL KECIK GILE ni..cam KANAK2..tpi, sye nak nasihatkan awk, jge mulut tu..jgn cepat melatah ye. kalau betol awk syg dye dgn ikhlas..awk ptot percaye kt dye yang dye pon syg awk walaupon ramai girl dye layan. awk xde nak sound2 sye deh..if awk trust dye..skg ni awk MAKI2 saye, mean awk ta trust dye lah. hum??
awk tu PEREMPUAN...bahase tu jgn kasar sgt, tkut org laki x ske je. sye pon PEREMPUAN jugak..and sye tahu diri sye..awk tu je tatau sape sye sebb tuh awk sng2 ckp sye MENGGATAL ...sye terima je la kan...

jgn satu hari nnti..awk plak yg mggatal.. daaaa

keep hine me okay ^_^

No comments:

Post a Comment