JellyPages.com

Sunday, August 14, 2011

my anak-anak buah

assalamualaikum !
camat pagi sume !! haaa..pepagi bute aku dah online. hehehe...agpon x pat tido la. bab tu aku online. saje je..


haaa!! comel ta budak kcik kat atas tuh? comel kan? itulah anak buah aku yang nombor due. name dye ummu nisa. dlm 7 bulan ke 8 bulan umor dye? aku pon ta igt la. tatau je dye da keluar dari perot mak dye. comel x? comel kan? hehehe...dye ni suke senyum, ketawa, menjerit dan berjoget. tu salah satu kelebihan ummu nisa, tapy..kalo org lain yang dukong dye..mao dye menangis sekuat aty dye. takot pnye pasal. alarh! budal kcik kan? mmg la pngai dye cam budak kcik. hehehe....


ini pulak akak kepada ummu nisa. name dye ummu najwa. haa!! ni budak kecik paling nakal dan paling garang taw. jangan men2. kalo kite tak bagi dye pegang sesuatu barang, atau rampas barang daripada tangannya, atau kacau dye...kenelah ngko. kene pukol? kene cubit? ni budak jadi boss. hehehe...ape kemahuan dye kite kene ikot...kalo tak, dye akan menejerit sekuat aty dye. bayangkanlah kalo dekat shopping kompleks dye jerit sekuat aty dye...x malu korang? semua orang pandang. hehehe...kalo na, cube la. baru lah korang taw. hehehe....umo dye dah menjangkau ke 2 tahun. dah boleh bercakap cikit2 dah walaupon pelat. hahaha!!! tapy...dye ni paling comel. comel gegile larh!!


tgok!! comel kan adik bradik ni. jap2...aku suke gmba depa yang ni..




ade byk ag gmba2 dowg. ckopla stakat neyh je aku tnjokkan. huhuh...k, daa




No comments:

Post a Comment