JellyPages.com

Sunday, August 14, 2011

malam malam malam


assalamualaikum !
haaa! ensem tak harimau tuh? hensem kan? lagi gagah perkasa. salah satu binatang yang hmpir pupus kat bumi neyh pasal asyik kene buru je. cian cian cian..

hmmm..senanye aku bukan nak cite sal harimau kat atas tuh. xder motif pon aku ltak gmbaq dye. cme..harimau uh wat aku terpikat. hehehe !! xdela...mne de. aku waras akal fikiran ag okeh. msih seda sape diri ni. huuuhuuhuu...emm, aku bosan la senanye. xde mende nak uat sepanjang aku dok umah neyh. nak keje..mama tak bagi. adela sebb. mama risau keselamatan aku kat luar tuh. hmm, na uat cmne an? tpy xpe..aku redha je. nseb bek ade duit elaun kat bank ag. byk lah jugak..aku bukan gne sgt duit dlm bank. xde motif. kalo terdesak jela aku gne. huhuhu...then, duit elaun yang ketiga bakal masok memenuhi duit dlm akaun aku. wah3!! aku kaye!! HAHAHA!! alarh..dlm brape ratus je kot..ckop la bgi menampung perbelanjaan hidup aku. chewah!! ayat ta boleh GO! hahaha

hmmm..ag, ape ekh aku nak melalut kat dlm neyh? bosan yang teramat bosan. tpy, mama kate pas hbis uat kuih TART..mama na ajar aku uat coklat pulak. haaa!! besh3..boleh makan coklat ary2 dan bdan aku akan mkin naik. kan? kan? kan? x best taw bdan terlalu kurus neyh. doktor sndri ckp bdan aku bdan org sakit...kurus kering cam cicak kobeng. ish!! kalo na pkai baju..bukan ktat atau tak muat. longgar..padahal tulah saiz paling kcik dan comel. mgkin aku terlebih comel kot. hahaha!! perasan..gelabah btol lah! 

oke2...hari pon dah malam. dah lewat dah. sayang saye pon dah tido..saye je tak tido ag. mmm..k, daa..



No comments:

Post a Comment