JellyPages.com

Tuesday, May 26, 2015

Us then, us now

Assalamualaikum!
Rajin bebenor update blog. biasalah..boss xdak, kerja siap..pastu tak tau aih nak buat apa. humm...saja ja nk post gambaq kami dulu2...dan gambaq kami sekarang. heeeeee


This is us before we even know each other. humm..harap satu kelas, tpi kenal pon x mase ni. i remember..masa ni ada trip class VRC ke KL. tgok hasil2 art2 yang orang buat. tudung putih tu aku, dan baju warna hijau tu dia. dari camera orang lain. i wonder siapa lah yang tangkap gamba kami ni. hehehehe



Ok, this is us. macam mana boleh terjadinya perkenalan antara kami. masa tu aku tengah nak carik grup member memandangkan hasil kerja aku terpilih oleh lecturer. so aku jadi boss, heheh..xlah. so aku automatik jadi grup leader dan kene cari ahli untuk tolong aku untuk last projek aku. satu grup hanya ada 3 org ahli termasuk aku leww. sorg dah dapat..sorg g aku dah buntu dan keliru nak carik sape. oh no! aku x kan amek student foreigner pasal english aku bersepah masa tu. aku tetap nak carik local student gak. sampai lah ada membe aku cakap.."kneapa tak amek ammar?". aku boleh tanya "siapa ammar" dan membe aku tnjuk pada seorang lelaki tgah berdiri dkt tengah2 kelas. tunggu kalau2 ada leader sudi ke x nak amek dia jadi ahli member. aku yang tak pikir masa apa tu, terus je tegur dia..tanya dah ada grup ke, dia geleng pala..pastu aku ckp jom jadi ahli grup aku...then dia ok je. so daripada situlah terjadinya perkenalan sebagai seorang kawan antara aku dengan ammar. humm..masa tu aku tengah kapel dgn ex aku. hehehe.

then dekat sebulan tu aku clash dgn ex aku. so aku tweet lah macam2 haram dekat twitter..then masa tgah buat kerja dkt atas tu, tpi masa tu dkt tmpt lain..dia tego kenape. memula malas nak bg tau..aku senyap je. pada aku kau sapa an nak amek tau pasal aku. tpi tgok muka cam ikhlas je...aku pon luahkan lah bla bla bla. tpi xdelah sampai nangis. hehehe...daripada situ kami rapat.

dah dekat 3 bulan aku single..ingat nak single sampai habis degree..haha!! tak kesampaian sebab dia dengan bersungguh2nya nak ngayat aku jadi awek dia. aahh!! memula ofkozz aa jual mahal an? tpi lame2 dia caring gila baboss! tak pernah lelaki ngayat aku secaring dia tau. aku yg cepat jatuh hati ni pon..kapel laaahhh.

ihik ihik ihik.
gamba ni belom kapel..tapi dia nak ngayat aku lettew. hhehehe. ni dekat alamanda ni.

so..tepat 2.7.2012 aku pon kapel laaahh dengan Ammar b. Yusof. heeeeeee. Ya Allah!! Gatalnye!! hahaha

Us 2012

Us 2015 - Mei 2015. Lagi beberapa bulan nak genap 3 tahun.

xnak ckp banyak. sebab tak kahwin lagi...tapi nak cakap, stay with me..and marry me please. jadikan saya yang halal untuk awak! :D

No comments:

Post a Comment