JellyPages.com

Monday, August 12, 2013

Salam Lebaran Aidilfitri

Assalamualaikum.
Hai, kepada sahabat handai semueeee. hehehehe. seronok beraya? msti arh seronok an an an? sapa yang ta seronok beraya. pakai baju lawa2, mekap lawa2, tgkap gamba sampai habis memory..update fesbuk, twitter, instagram and so on. hahahha..mana ta syok an? pada yang kerja mase 1st hari raya, dun worry..raya kedua ada, ketiga, keempat...kita raya sebulan. sempat jumpa orang tersayang lagi. yang balik kampung tu, hati2 di jalan raya. baca bismillah..doa banyak2 moga2 allah selamatkan perjalanan jauh ni. 


 kite ade kucing baru. anak kucing pulak tu. mse bulan puase tu, mama ade niage kat dataran nilai sampai malam raya. so, terjumpalah anak kucing ni. bawak balik lah kan. hahahha. dan kami sume panggil die Amit. sangatlah manje dan sangatlah nakal dan sangatlah suke menggigit. hewhewhew

 
 Raya kali ni, anak2 buah balik. yeay!! lama gila vavi ta jumpa dorg berdua nih weeeyhhh! rindu nok harooomm. yang tgah buat kuih tu kakak..dan namenye najwa. yang sorg lagi..yang kcik skit main bunge api..itu adik, namenye nisa. comel2 je dorg ni. rindu gilaaaa!! skrg dorg dah balik kampung belah ummi dorg. yang kt sini belah abi dorg..abang aku. hewhewhew.

haaa! cantik ta pelita raya kami. moden gila kan? sangat futuristik. hewhewhew. ni akak aku punye pasal la ni. sgt sukekan kemodenan..so die beli bnde alah ni. knon nak lain dari yang lain. mmg terlebih lain dah aku tgok ha. tpi xpe..janji lawa dan sweet dan comel. hehehehe. so, hari tu dah pengumaman raya..jadi SALAM AIDILFITRI :D

mcm biase...1st raye mstilah tgkap gmbaq an an? heheheh. itulah baju raya aku yang dipilih oleh kaklin. pade mulenya aku nak pakai baju biase je..malas nak baju moden2 nih. baju peplum lah, lace lah..ape lah..itulah. haish..semak. tpi kak aku dah belikan..so, pakai jelah. tetiba rase lawa pulak. hahaha..ambooii. masuk bakul angkat sndiri. heheheh. tpi hat tudung tu lah aku tak puas hati. memula kt rumah pakai ok je, sampai kt lua tgah beraya rumah org..senget sane, senget sini. tros hari tu xde mood nak raye. adoiyai.

Taddddaaaa!! ni lah keluarga belah kami. papa xde..papa keja. hewhewhew

haish..tu jelah cerita raya aku. ngntok dah ni. boii :D

No comments:

Post a Comment