JellyPages.com

Monday, September 16, 2013

Tunang Kakak sayee

Assalamualaikum!
haaaaiii, lame gile bapak arh tak update entry baru ooii. busy mengalahkan perdana menteri. PM pon ta sebusy aku, so layak aku amek tempat die. muehehhe. merapu sgt dah ni. as usual, kalau aku dah lama ta update entry baru dan tgah nak buat entry baru..aku akan cakap..terlalu banyak sangat bende nak dicoretkan kt blog ni. sampai esok pon takkan habis. haaa. bermacam2 memori  dah dicipta..tinggal nak jadikan kenangan je ni ha. kenangan pahit lepas update entry raye tu, xdelah..mybe cume memori yang membosankan. cume hari ni jelah...hari yang aku rase paling malang. sebabnye, konon nak pakai baju kurung nak melawa jawab exam. tpi lupe baju jarang..nasib pakai singlet, tpi tulah..tak pakai kain dalam. nampak lah corak2 seluar yang aku rse korang tau seluar ape.. haaa. perlu ke cerita kt blog pasal bende ni? perlulah!! supaya pengajaran ntok aku lepas ni pakai baju kurung..tebal ke, nipis ke, jarang ke...KENE PAKAI KAIN DALAM!! tidak...bagi free jelah mereka2 yang bergelar lelaki ni melihat. korang semua yang bace entry ni..ingat, aurat tu kene tutup. pakai baju kurung pon belom tentu aurat tu tertutup. kot baju kurung tu boleh see thru...sakan je si lelaki ni tgok. okeyh? :D

orait! mmg banyak bende nak di ceritakan kt blog ni. tpi ade satu perkara yang aku mmg nak share sgt2 dgn korang. yang aku rse sebahagian drpde korang dah sedia maklum, dah sebahagian lagi...tatau ape2. ceritanye...kakak aku dah tunang! weeeeeeeee! hahaha. yess! memang aku orang paling happy dalam dunia kakak aku tunang. aku orang paling teruja dan jakun.

yang cantik umpama bidaduri tu lah die, tak lain ta bukan..Nurazlili bt Aziz. tgok adik lah kan. adik die pon umpama bidaduri. muahahaha.haaa...cantik tak? cantik kan? baju die tu dah mcam bukan baju tunang dah tu, macam baju nk bersanding. nasib pelamin tunang bukan mcm pelamin nak bersanding. hehehehe. 

itulah bakal mak mentua kak aku. eh..masih bakal ke atau dah jadi mak mentua tros ekh? belom sah lagi so, still bakal lagi lah kan? hehe...main taram je. haritu pi raya rumah tunang kak aku kat perak (mase tu belom tunang lagi), mak tunang kak aku tu..bukan main masam gila muke. senyum pon tak. tpi memula je. pastu ok dah. dah boleh tepuk tampar dah, bertumbuk sume. ahahaha..ok melebih.

 haaa..itulah tunang kak. actually mereka ta bercinta langsung. masing2 single je. kak aku pon tatau sebenanye abang Farhan (name tunang kak aku) dah lame gila suke kat kak aku mse same2 belaja dkt Kolej Universiti Mahsa. mybe mse tu kak aku tgah sibuk bercinta. pastu putus...tpi still abang Farhan ta confess kt die lagi. sampai lah satu hari, abang Farhan ajak pi kak aku lunch sesame...tros die lamar kak aku. kalau aku lah kan..dah terjerit mcm beruk dah...guling2 aku sebab betapa terkejutnya. hehehehe. ni pon kak aku yang cite. kak aku cite pon ade dpt rase feel nye. hehehehe. kacakkan orangnye. bagai pinang terbelah2..still sepadan. huuhuhuhu

akhirnye bersame jugak kami satu family. Aziz's family. semua ada. happynyeeee!! happy sgt2. bila abang kakak aku sume dah besar, dah kahwin, kerja..aku pon msok Universiti..susah sgt nak bersama macam  ni. mase raye belom tentu semua ada. heeeeeee. I LOVE MY FAMILY !!

sebenanye, aku ade tangkap baaaaaaanyakkk sangat gamba mase kak aku tunang. tpi tu lah, memory card nye tertinggal di rumah. xpelah...aku ade bnde lain nak tunjuk. hewhewhew

 taddaaaaaa. enjoy watching lah ekh? aku edit taw. hewhewhew. banggelah sebab dapat edit video tunang kak aku. :D

haaaa..tu jelah kot. nnti esok story lain pulak. bye2!

No comments:

Post a Comment