JellyPages.com

Monday, April 8, 2013

Hello :D

Assalamualaikum :D
lame dah ta update blog ni ha. otak blank gile nak update entry baru. skrg ni pon tngah bosan tatau nak buat ape. dalam kepala otak ni asyik ingt nak beli fon baru je. adoihai. jeles gak lah tgok lain dah ade instagram, keek, and all kind of android stuff. nset aku rosak. android gak, tpi version 1. kecik gile kan and instagram pon x dpt nak download, byk bnde xleh download. eh, download pulak. instal lah. heeeee. ok ok, sebgai seorg perempuan yang dikerumuni dengan kawan2 yang majoritinye gune nset mahal2..aku yang pade mulenye ta heran dengan bnde alah tu sume, makin lame makin terjebak dengan gadget2 nih. memule aku gune nset biase je, pakcik yang cian ngn aku..bagi lah nset dye yang xperia biase tu. android version 1. aku gune nset tu biase je, call dan msj. lgsg ta gune android. then..lepas pakcik aja, aku jadi mcm hamba android pulak. tiap2 hari..di mana sahaja yang ada wifi, aku akan gunekan kesempatan ini untuk update mne2 laman social mcm twitter, dan facebook. wassap dengan kawan2, tgkap gmba msok dalam facebook. kalau lah nset tu ade instagram...nset tu mmg ta lepas kt tgn. tiap saat pegi mne2 mesti nak tgkp gmba. hadoiyai. dan skrg bile nset aku tu dah rosak, eh...correction, nset pakcik yang dye bagi kat aku tu dah rosak..bosannye hanye tuhan je yang  tahu. skrg, aku tengah memberontak nak beli nset baru. kalau boleh nak skrg!! ape pasal pon aku tatau . haish....

dan skrg ni, aku kebuntuan tatau nak buat ape. tido pon tak lena, mandi pon ta basah. k bye. dah xde idea tetibe nak taip . :D

No comments:

Post a Comment