JellyPages.com

Wednesday, June 12, 2013

Its a new sem

Assalamualaikum :D
hai..heeeee. lame gile bapak arh x update blog an an. last update 1st april. ta silap lah. kot. hehehe. okay, ade cerita disebalik aku dah lame ta update blog nih. hehehe. well, kite dah dapat nset baru. weeeee! sonok nyeww. boleh berinstagram. upload pic byk2. hehehe. nset Sony Xperia Arc je. tu pon roommate jual. rm500. okay lah kan. tak kisah lah xde camera depan..janji dye nye prossessor okay lagi and mcm baru lagi nset dye. then, biaselah dah dapat nset baru mestilah nak download macam2 kan. name pon android. ape gune ade nset android tapi tak survey kan kan? baik gune nset 3 kupang je. hewhewhew. bile nak download kt market tu kene lah log in email gmail kan. pas dah log in tu. mcm2 lah aku download. hehehe. then bile tgok gallery, berpuluh gmba dkt blog ni ade dkt gallery album aku tu. pelik ya amat. cmnelah gmba2 ni boleh ade dalam gallery album aku? kalau xde gmba ex2 aku xpe...ni ade. haiyoooo. risaulah kan encik sayang kite jeles. so, aku yg cepat emo ni tatau nak buat ape. aku bukak blog aku ni balik sebab sume gamba tu kan daripade blog. lepas tu bile tgok list blog aku tu..byk gile. xkan lah aku nak cari satu2 blog aku tu nak deleta gmba2 berkenaan kan? then aku buat perkara berani mati yang buatkan aku nyesal seumo hidup. haaaiipp! tpi x sampai seumo hidup. hehehhee. nak taw ape aku buat? aku DELETE blog aku. huwaaaaa!! jahatnye aku. blog aku dari form 2010 smpai skrg taw. aku delete sebab gmba blog ade kt dalam nset aku. lpas aku delete..aku termenung dan menung. pastu ngis sebab nyesalnye tak sudah!! tpi aku cume senyap sebab salah aku. emo sgt.. padahal rupe2nye kite leh setting sendiri nak hide kan gmba tu. eeeii..sakit pulak hati kite ni.

then..lepas tu, senyap jelah. dok lah terbuka2 blog sendiri..still cmtu jugak. xleh bukak. sunyi gile tnpe blog. kelmarin lah..cmtu. kelas media arts nak kene buat blog. so, rase malas sgt nak buat blog baru. sebab akan terkenangkan blog lame. tpi, nk xnk kene lah buat sebab lecturer akan tgok blog kite ntok amek markah dari keje2 kite. encik sayang lah soh kite try log in gune email blog. terkejut beruk! ade!! dye tulis situ..undelete. so aku cepat2 undelete, cepat2 tgok blog. rindunyeeeeeeeewwww!!! hanye tuhan je yang tahu. banyak betul bende aku nak cite2 kt blog ni. heeeee. nnti2 lah...nak buat keje ni. baru 2nd week semester ni..dah berlambak assignment lecturer bagi. berdas-das. sesak rasenye dade ni. heeeee. k, boii. gudnite :D

No comments:

Post a Comment