JellyPages.com

Thursday, February 7, 2013

Semester Break

Assalamualaikum :)
Hai..sekarang dah pkol 4.30 pagi tapi still ta dapat tido sebb petang tadi dah tido. ngntuk bapak arh. senanye pkol 8 malam rancang nak pi mandi kolam dengan pakcik and pkol 12 nak pi lepak sambil ber-waterpipe dengan pakcik. tpi semua plan tu ta jadi sebab tertido sampai pkol 12. =_=" adoiyai. kejap lagi dah lah nak balik. saje je nak lepas gian..tpi ta dpt. xpela..next sem ade :) so skrg ni ta dpt tido. tengah buat entry baru sambil dengar lagu2 dekat youtube. nak download movie, malas gile sebab tatau nak tgok movie ape an. heeeeeeee. semalam baru je habis paper terakhir. ngeh ngeh ngeh. FREEDOM!! boleh lah rehat kan otak selama 3 minggu cuti sem ni. ta yah nak memerahkan otak dengan mengulang kaji. semalam lepas je habis paper, pakcik nak pi beli tiket nak balik kedah dekat putrajaya centrak. well, orang kate...alang2 menyeluk pekasam biarlah sampai ke pangkal lengan kan kan? so...kami pon seluklah pekasam, bukan sampai ke pangkal lengan lagi dah...sekali sampi satu badan :) kami pi ALAMANDA!! setelah berbulan ta jejak alamanda sebab busy sangat pasal assignment...akhirnya jejak jugak. senanye kami plan nak pi bsok sebb kami langsung ta tido study sesame. tpi pakcik cakap...xpela, kalau dah gi alamanda hilang penat lah. betollah tu. heeeeeeee...

so, macam biase kami tunggu bas dan tros ke putrajaya central. lpas pakcik bli tiket tros naik bas nak ke alamanda. dekat dalam bas tu kami dah plan ape aktiviti nye. cheewaah! AKTIVITI. hehehe..yelah, kalau pi alamanda nak jalan je bosan arh. so, kami plan nak tgok wayang, main bowling ke, game ke, and makan Burger King. hehehehe..sampai je dekat alamanda, aku nak pi beli cekak sebab lupe lak nak pakai cekak. so rambut dkt dalam tudung berselerak dan membuatkan aku ta selesa. lpas tu kami jalan2 jap..and pegi dekat wayang. lame gak lah berdiri terpacak kat situ pikir nak tgok movie ape. tapi tatau cerita ape yang best. aku trtgok 3AM, tpi langsung tatau tu cerita pasal aper. tpi rsenye macam cerita hantu. aku ngn pakcik pon pi lah dekat kaunter nak tanye tu cerita ape. kakak kaunter tu cakap tu cerita hantu thailand. =_=" confirm seram bapak arh kan. then terlintas kt kepala otak aku nih nak tgok cerita MAMA. aku tros cakap cerita mama. cerita mama tu pon cerita hantu gak. so, lepas baya macam biase lepak dekat lua tu. yang ade kolam tu. lepak dekat depan TGI FRIDAY je. pakcik nak bakar dapur dye jap. 

then kami nak pi makan. tpi perot xdelah lapa sangat. haaa! ape lagi, main bowling arh. hehehehe. syok gile main bowling dengan pakcik. hahaha...kami amek 2 game. 1st game pakcik menang, 2nd game aku lak menang. fair lah tu. hehehehe...pastu kami pon tros pi makan. pastu gi jenjalan. tengah jalan2 tuh, ternampak pulak ANZALNA. fuyoohh! lawa siooott.. peramah bapak lah tuh. ramai gile orang kerumun dekat dye. nak tangkap gmba. aku yang sememangnye ade hati kat anzalna nk tgkp gmba dye..tpi bile tgok ramai gile orang nak tgkap gmba denga dye, ta jadi. so tgok dari jaoh jelah. :) xpelah..bukan  mati pon ta tgkp gmba dye. hehehehe. dekat pkol 3, kami pi beli pop corn combo 1 je. sebb dah makan...tkut pop corn ta habis membazir jer. debar2 nih nak tgok cerita mama nih sebab 18 tahun ke atas. nasib aku dah 20 tahun , tahun nih. hehehe. besar dah aku ye. :D:D. pakcik kemain berdebar lagi nak tgok cerita hantu. aku apetah agi, sampai jerit2 lah. sumpah seram bapak arh weyh hantu dye. tpi last sekali ending dye cam ta msok akal pulak =_=". korang tgok lah citer tuh sendiri. nanti kalau aku cerita, ta syok pulak kan. hehehehe.

https://www.youtube.com/watch?v=7Am7i7uM9r0

link video nak tgok trailer MAMA. tpi tgok trailer je ape ade. tgok movie tros arh, baru syok an an? seriously, seram tahap abadi arh. 

then lepas tu pakcik yang sangat comel dan sweet telah membelanja aku makan cake dekat secret recipe. yay!! heeeeee...suke suke suke. thank you so much pakcik sayang :D. dekat pkol 6  tuh kami balik sebab barulah terasa penat yang teramat. :)

ondaway to alamanda. heeeeeeeeee





BYE2!! <3

No comments:

Post a Comment