JellyPages.com

Thursday, March 29, 2012

JOGGING TIMEEEEE !!

assalamualaikum ^_^
hehehehe...aku jogging bukan kerana aku gemookk..tpi nak tgok pkwe2 men bola. hahaha ! mne ade la..sume tak nsem..BF saye laaaaaaaagggiiiii HANDSOME dan COMEL !! hehehehe...okay2, ngarot. kes bosan punye pasal. saje je nak post pasal jog ni..sebb tatau nak post ape ag dah. nak cite ape? sume bosaaaaaannn je. kan kan? lagipon..post pasal jog ni sebb ade pic skali..hehehehe.... saje je jogging..hirup udara petang yang nyaman dan segarr...isi mase lapang. agpon ptg2 slaloonye xde buat ape2 kan? xkan nak buat keje??? mmg xlah aku nak buat keje..skrg pon aku tak buat..padahal berlambak ag assignment. hmmmm..menci arh pikir pasal assingment nih..aku rase keje skola ag besh !!!

 *le me in Azwa's car. hehehe...mengade nak nek kete. padahal stadium depan hostel je..jalan kaki..tak sampai 5 mnit dah sampai da. hehehhee....

haaaaaaa!! KANTOII..hehehe..ini bukan berjogging nih..ini berwalking. hehhehe..penat dohh ! baru half track lari dah kecut perut. mengah2 aku ngan Azwa lari. yang pegang kamera nih x lari...MALAS!! hahahaha....PEMALAS pnye org. ceh ceh ceh !

ini dah kes penat..muke pon jadi cam ape ntah. hehehehe..ayoyo..amma appa. apesal muka jadi itu macam? penat sangat ka itu lari? -_-'' merepek..
ragam kami >_< burok arh! okaaaayyy..pastu pastu kami pon balikk..mandi solat dan tidoooooo ! hehehehhe...penat sgt kan. yela..penat lah sgt. padahl bukan berlari pon..jalan je. heheheh...pasni aku nak jog betol2 la..dah lame gile tak jog sejak tinggalkan zaman taekwondo..last aku jog tanpe henti sebanyak 7 round mase form 4. mse tuh taekwondo ag..pastu aku benti sebb nak spm. and yang buat aku tak jog sebb darah rendah kan..tak memasal pengsan plak...kan dah nyusah kan org. hehehhe....

No comments:

Post a Comment