JellyPages.com

Saturday, March 24, 2012

7 jam shopping alamanda

assalamualaikum ^_^
hehehhe... penat doohh ! teman tasya shopping, naseb aku pakai kasot sarong..kalau pkai high heels cam Tasya mao patah segale tulang mulang aku. hehehe... sooo, ade beberape pic yg sempat kami ambil.

 atas uh kt MPH...masok je tapi tatau nak bli ape. ekh ekh ! aku senanye tatau aku letak voucher buku aku kt ne...hilang kot. ntahlaaa..ade dalam rm150. hmmmm...RUGI TAU X? RUGIII !!!

makan dlu. lapaq noohh..dari pagi tadi x makan2. hewhewhew !


Tasya memang GILE SHOPPING !! pntang nmpk baju yang dye suke...baju yang lawa, baju yang kene dengan badan dye...nak beli nak beli ! tulah pngai. HAHAH !!

mase ni nak balek da. rilek2 jap..kaki Tasya pon dah sakit. hehehhe...

so? balek lah sudah...hehehehe... mls nak cite pnjg2 ^_^

No comments:

Post a Comment