JellyPages.com

Monday, July 15, 2013

Assalamualaikum


Assalamualaikum!
hai! heeeeeee..lame dah ta update blog. maklumlah...busy to the max. mcm dah jadi business women dah. hehehhe. mne ta nye, msok sem baru..keje dah berlambak. tension pon ade. haish. ini pon baru je siap keje senanye. sptotnye kene hanta bsok..but duit xde nak print kan, so hnta mggu depan. nak x nak, terpakselah tolak 2 markah. hummm..sob sob. so! bile dah lame ta update blog ni, mcm2 lah bnde nak cite. tpi bnde 1st yg kite nak cite ialah!!! jeng jeng jeng...dah setahun aku dengan pakcik bersama. weeeeee! happynye. hehehhe. kami couple 2.7.2012 dan hari tu dah 2.7.2013. well, xdelah susah mane nak kekalkan hubungan ni, asalkan masing2 setia, jujur, dan saling sayang menyayangi..insyaallah, ade jodohlah masing2. insyaallah. itu lah yang aku doa sepanjang aku bersama dengan pakcik. weeeeee!!

  

yang atas gmbaq kami ckup setahun. hewhewhew. batak pule kan. jangan kene bash sudahlah. yang bawah pule surprise ntok pakcik tersayang. haaaa! jiwang ta aku ni? jiwang gile kan. cupcake ni bukan aku yang buat...aku mane lah reti na buat cake2 ni. kalau nak buat pon, mmg bukan skrg lah kan. tgah2 cuti sem ke. tu pon ta tatau jadi cake ke tak. hewhewhew. cupcake ni housemate aku yang buat. name die affy, sedap gile bapak arh!! lagi2 red velvet die. mcm heaven bile mkn woii. heheheh. tu senanye tulis sayang bukan sayazq. aku pon dah suke gile bile tgok respon pakcik yang suke tu..ta terjangkau dek akal nak betolkan dlu sebelum tgkap gmba. hehehehe.


so, kami pon celebrate lah anniversary. cheeeehh! anniversary konon, belom kawen lagi. gatai no. hahahha!  kami celebrate dekat alamanda. makan pizza hut dengan teman pakcik ni beli handset feveret die. iphone5. akhirnye tercapai jugelah impian pakcik sayang aku ni beli handset idaman die dengan hasil titik peloh die. heheheh. hasil titik peloh lah sgt ye sayang. hekhekhek. pastu pi tgok wayang cite despicable me 2. kelaka bak hang. sampai jatuh kusi dok gelak tgok minions tu. yang warne kuning kcik2 tuh. hahahaha. comel gila lah. cita bru start dah gelak sakit perot. adoiyai. so, tu jelah cita pasal hbungan setahun kami. heeeeeee. eeeehhh, belom habis ag. ada byk gi. hehehhee. 

ni nak cita saat paling best sem ntok tahun ni. rasenye sem paling best dalam hidup aku lah. hehehhe. ade satu kelas interaction studies. best gile kelas tu. rsenye ta penah ta syok kalau pi kelas tu. dah lah lect pon kcik molek..kelaka, sporting dan sgt lah adorable. die ngaja pon syiookk. hewhewhew. then ade satu haritu kami kene buat presentation. haiipp. presentation kami bukan gune slide, bukan cakap2 kt depan. tpi kene nyanyi!!! haaaa..engkau. even malu gile babi nak nyanyi depan orang, tpi syok tgok org nyanyi depan kite. hahahahaha




 ni lah suasane kelas nyanyian kami. hehehhe. lect suh pilih satu lagu then ubah lirik atau nak buat mucis dan lirik sendiri. tpi, lirik tu mstilah dgn ape yang lect aja mse dalam kelas. so, senang kcang je nak buat lirik. group aku yang terdiri daripade 5 orang lelaki dan sorg pompuan..aku lah tu, memilih lagu bitterheart. haaaa. pastu dengan gabungan lagu rap ape ntah ta igt tpi syok gila rap tuh. yang bitterheart aku nyanyi tpi yang rap tu obviously bukan aku lah kan. yang rap tu mmbe laki aku nyanyi. heeeeeeee... nak denga nak denga? ok..sat nooo..


dengan hormatnye dipersilakan The Kumpulan's. tu name group kami lah tu. hewhewhew. so, tlong jangan gelak keyh? hehehe. cool x? cool gile kan? korang hade! muaahahahahha! ade lah kot. kami dpt full marks okeyh! haaa. tu yang happy gile tu. hewhewhw.

so, sampai disini sahajalah. ade byk lagi bnde nak cite tpi...tgah demam dan tgah bosan tatau nak buat ape..update jelah blog. aktiviti mase lapang. hewhewhew. skrg dah bulan puase, disini aku nak ucapkan, Selamat berpuase di bulan Ramadhan yang mulia ini. puase jangan ta puase. tidak naik van jenazah. malu woii!! 



No comments:

Post a Comment