JellyPages.com

Sunday, January 27, 2013

DONE!!

Assalamualaikum :)
Yess!! akhirnya siap segala assignment. alhamdulillah...at least sume hanta daripade ta hanta kan? dpt jugak markah. kalau ta hanta assignment...kosong lah jawabnye. tak sanggup dapat markah kosong. >_< heeee..tpi xpatlah nak show segala assignment yang dah siap sebb ade file ta leh upload kat youtube nih. pasai ape ntah. hummmmm...jadi sekarang ni tatau nak buat ape. dok dalam blik main game dkt FB jelah. game tetris...dan makin lame makin gian pulak nak main tetris tu. kekadang main perasaan jugak main game nih. kalau kalah asyik nak marah je, nak maki je. kalau menang tuh, hidung kalau boleh nak sebesar mangkuk...bajet hebat sangat. tpi hilang jugaklah bosan. xdelah aku dok buat keje gile. nasib baik ade pakcik, teman pi makan. heheheheh....

ouh ye,tadi pas makan kami pi mandi kolam. weeeeee!! pakcik ajak arh. pakcik baru je pindah bilik sebb next sem dye ta dapat hostel. so, baik ready carik blik sewa kan? housemate pakcik sume cina. nasib cina-cina tu boleh kautim, peramah jugak lah. ok lah tu kan, xdelah pakcik bosan sangat. :) habis makan, dalam pkol 8 malam kami siap2 nak pi mandi kolam. depan blik pakcik ja.  mase tu baru je lepas hujan. sejuk jangan cakap arh, sampai ke tulang hitam kot. tpi kami berdua dah bosan tahap gaban, mandi gak lah. carik pernyakit, tulah namenye. ade dalam 4 orang dewasa dan 2 kanak2 tengah mandi. ok lah tu, xde lah kami berdua je yang mandi. semalam pon ade gak pi kolam..tpi mse tu xde orang. bile tnye pakcik guard, dye kate xleh mandi. ade maintenance work? ape bnde ntah. aku yang takut ni ajak pakcik balik. tkut kene halau...hari ni pakcik dok beriye ajak, nasib baik ade orang tengah mandi kolam. so, okay lah tu kan.

kami amek tmpat, aku pi dlu kat tepi kolam...duduk2 jap. peerrgghh~~ sejuk kemain bapak arh kan. menggigil sampai ta leh nak cakap. tpi disebabkan teringin sangat nak pi mandi kolam...kami gagah kan diri kami. tebalkan kulit kami, berenang jugak. tahan skit lah. tpi syokk!! hehehehe...pakcik ajar cmne nak berenang and now, aku dah reti berenang dah. hehehehe!! air dok masok dalam telinge dengan hidung. tersiksa aku nak mengeluarkan air. nasib baik ta masin. dlu pakcik cakap ade satu kolam dekat blok lain, masin bapak arh. masin macam air laut. =_=" pelik aku. yuck! kami mandi tak lame pon. dkt sejam gak arh...pastu naik. aku jalan pon dah ta betol dah sebb kepala lutut dok menggigil je macam nak tercabut. huuu...sejuk sejuk SEJUK!! Tapi puas hati lah mandi kolam. hehehehe...gian punye pasal kan. jakun pulak rasenye bile mandi kolam >_<.

 Exam hari rabu nih. hadoiyai, tpi fees ta baya ag. cmne lah aku nak amek exam. nak kol papa, aku xde kdit pulak dah. cmne cmne dan cmne? ingat esok nak settlekan sumenye..amek kad siswa, baya yuran. tpi cmne nak settlekan sume kalau duit papa ta msok kan ag. semalam aku dah call papa dah soh masok kan duit. papa cakap ok ok. tpi xpon. aku ingatkan papa ade duit. tpi nasib baik aku dah cakap dekat papa, masokkan duit sebelom hari rabu nih. rabu ni exam kan. haaa!! rabu exam...tpi satu hape pon aku ta study ag. dah lah susah...hadoi hadoi. setiap sem mesti akan ade banyak masalah. yang buat hati aku ta keruan pikir pasal assignment dan fees juga exam. sume tu masih ta lali ag dalam hidup aki. padahal taip2 sem...hummmm. xpela, esok jelah study. hari ni nak rehat setelah sekian lame berperang dengan assignment. >_<

okay lah..rasenye ape yang aku taip pon bile bace aku ta paham and korang pon xkan paham ape aku ckp. heeeeeeee...so, bubbye!
 

No comments:

Post a Comment